Ik ook. Maar ik ben ook blij met Celester, zo lang het Amy maar niet wordt.
Ik gun het Celester ook meer dan Amy, maar laten we eerlijk zijn; vocaal is Julia de 2 anderen toch veruit de baas?
Ik begin me nu ook af te vragen of Diede qua haarkleur niet voldoende in het plaatje paste.
Zeker! Ik vind haar ook de meeste K3-uitstraling hebben. En dat is denk ik ook wat Diede de das om heeft gedaan.
Ik vind Julia wel een aanwezige persoonlijkheid hebben zoals het leek op die filmpjes. Vind dat niet passen ofzo haha
Juliaaaaaaaaa
Precies, Julia lijkt meer een haantje de voorste dan Diede.
Vind Cato zo leuk en grappig mens. Wordt echt blij van haar
Ik ook! Snap echt dat ingeborgh fan van haar was.
Celester is helaas wel echt heel houterig
Zag je ook in dat stem filmpje. Ze danst daar ook best apart
ik begin pas net met kijken, dus misschien is het gezegd. Maar waarom doen ze een nummer dat ze al eerder hebben gedaan?
Karen Damen ook.
Ik vind het best wel stom dat types als Gordon dit besloten hebben. Wat weet hij nou van K3.
Dit is hun eigen gekozen hoogtepunt uit de show geloof ik
oke thanks! wel een beetje random…
Om de een of andere reden zit het me niet lekker dat Karen dit tweet, want ze heeft gisteren geloof ik op de radio gezegd dat Amy haar favoriet is.
Ik zie Amy en Celester echt niet zo’n show doen, vocaal gezien. Zoveel liedjes, zingen terwijl je wild staat te dansen, en dan vaak meerdere shows op 1 dag?
Diede had ik dat wel zien doen qua zangkwaliteiten en conditie, Julia mogelijk ook, maar die andere 2 echt niet.
Dat heb ik ook. Dacht eerst zij past niet echt bij k3, maar bedenk mij nu dat ik haar vooral niet vind passen naast Hanne en Marthe
Zooooveel reclame ook tussendoor, niet normaal
Het duurt zoooo lang. Wordt echt uitgemolken. En toch blijf ik kijken want ben te nieuwsgierig naar de winnares.