Nu op tv-topic (Deel 1)

Ik ook wel maar echt soort haat/liefde omdat we hem nu zo vaak gehoord hebben :laughing::laughing:

2 likes

Ik hoop zo dat Julia wint, ik vind Amy echt niet leuk

4 likes

Volgens mij is dit lied gewoon gemaakt om te zingen op een noot die sowieso niet haalbaar is :sweat_smile:

Hahahaha wat dom

Ik hoop zo dat H&M voor Julia kiezen. Ik vind het zo spannend.

Vorige week toen Kurt zei dat hij wel eens met Tooske in de auto wilde zitten en dat de ramen dan zouden aandampen. Echt wtf

Ingborgh was 20 jaar geleden ook helemaal in erg zweverige yoga en medidatie en je kon ook bij haar op bezinning gaan. Echt heel erg zweverig. Ik vind hoe ze nu doet weer bijna ‘normaal’ ofzo. Ze is echt ver weg geweest met haar zoektocht naar hoger bewustzijn.

1 like

Ik weet niks van dansjes en choreografie (en struikel zelf al over mijn eigen schaduw bij wijze van spreken) maar het lijkt wel of Amy haar bewegingen en pasjes niet helemaal afmaakt of zo.

3 likes

Ik snap er niks van haha. Julia stond toch net ook op het podium te zingen? Of heb ik het gewoon verkeerd gezien :rofl:

2 likes

Klopt haha ze zijn tussendoor gewisseld

1 like

Ja snap precies wat je bedoelt, het is een beetje half uitgevoerd. Alsof ze achter de feiten aan loopt zeg maar

2 likes

Hahaha ik heb dat dus helemaal gemist :rofl::rofl:

1 like

Gert is eigenlijk gewoon echt een psychopaat, echt hoe hij zijn emoties kan uitzetten.

1 like

Maar eerlijk is eerlijk, Hanne en Marthe hebben toch allang hun keus gemaakt? Wat ze vanavond hebben gedaan maakt toch totaal niet meer uit? (Ja puur wie er door zou gaan, maar dat dat Julia en Amy zouden zijn was ook niet geheel onverwacht )

7 likes

Echt laat het aub Julia worden en niet Amy. Ik moet nog minimaal 6? jaar K3 kijken en luisteren.

9 likes

of ze laten nu amy haar haar zwart verven en het is tabee marthe

2 likes

Denk eigenlijk dat Gert nog de meeste invloed heeft van iedereen

7 likes

Haha ja dat was in 2015 zo’n mindfuck. Al die meiden die hun haar moesten aanpassen en Jindra met haar kapotgeblondeerde haar. Bizar.

2 likes

Vrees dat het Amy wordt omdat ze haar leuker vinden om mee om te gaan

1 like

Ja je wordt niet de rijkste van Vlaanderen door een beetje ziek te gaan doen hoor, klaar mee