Nu op tv-topic (Deel 1)

Leuk ingericht wel deze in Frankrijk!

Och ik hoop toch zo dat die vrouw met die klankschalen in het programma komt! Echt een soort Jacob.

En Ted vond ik leuk, die wil ik ook kunnen volgen!

Er zit trouwens nog geen B&B bij waar ik heen zou willen…? Het is allemaal zo gedateerd of met fletse kleuren.

1 like

Ik kijk op npo2 kerstduetten met een kerstverhaal van Jan Terlouw, maar het is echt super vaag gemonteerd?

Oh dit topic wordt op dit moment gedomineerd door b&b haha.

Waarom is alles weer zo’n puinzooi

1 like

wat is dit voor man joh

Ik denk dat b&b vol liefde wel een eigen topic verdient of niet haha, vorig jaar ook heel veel posts al

14 likes

als je zin hebt om gelijk bij je schoonouders in te wonen dan wel ja!

2 likes

Ik vind dat Wende’s kerstkaleidoscoop best leip gemaakt. Vette dans ook

2 likes

Jaa echt superleuk! Zin in de volgende afleveringen, wat een koning. En dit vond ik ook heel goed, toffe npo-terugkijktips

2 likes

Oh bij maestro gaat het nu tenenkrommend slecht, kan er niet naar kijken

1 like

De Deal or No Deal van vanavond is goed hoor :ok_hand:t2:

De docu over Peter. Echt zo vreselijk :disappointed: en nog steeds onwerkelijk.

4 likes

Zijn er nog meer kijkers voor Wintergasten? Vandaag met Yuval Noah Harari. Ben op zich wel benieuwd.

Hoe was het? Ik zag dat Marina Abramovic de volgende is, lijkt me ook wel interessant!

2 likes

Oh dank voor de reminder, die wil ik ook gaan kijken!

1 like

Ik heb het niet helemaal afgekeken (vanwege het tijdstip), maar vond het wel leuk! Vind Janine Abbring het sowieso wel goed doen en vond Harari ook sympathiek. Totaal niet pretentieus, met Inside Out als z’n lievelingsfilm bijvoorbeeld. Ben ook wel benieuwd naar Abramovic!

1 like

Wat een irritante meide nu bij Steenrijk straatarm. Echt alsof ze zooo begaan met de arme mensen zijn, maar net té fake dankbaar

Wat een ellende allemaal bij het jaaroverzicht op NPO1. Echt een kutjaar als je het zo achter elkaar ziet

4 likes

Nu op npo1 proberen huisjesmelkers zich te rechtvaardigen ondanks dat zij het probleem zijn. :triumph:

Yes please! Wat een figuren weer. En de meeste B&Bs zien er uit als vergane glorie of bouwval. Iedereen wil een actieve partner