Nu op tv-topic (Deel 1)

Probeer al een uur te gaan lunchen. You did this😂

2 likes

Die mensen in dat vliegtuig moeten toch ook echt zenuwen hebben? Als je vliegtuig al twee keer probeert te landen en het lukt niet.

1 like

Komop Qatar!!

5 likes

Ja ik zou echt helemaal kapot gaan daar
Maar daar komt hij weer geloof ik, hopelijk landt hij

Yes gelukt! Ik heb alleen de andere landingspogingen gemist. Vind dat wel jammer haha

Kut ik moet weer in een zoomcall :joy:

2 likes

Jaaaa! Oooh ik hoop zo dat hij nu een biertje gaat drinken met de piloot!

4 likes

‘Beers are on me’

5 likes

Ik loop achter met de stream geloof ik
Qatar moet hier nog landen :joy:

1 like

Haha moeten we gaan werken met spoilers voor jou?

5 likes

Neuh, ik moet ff kijken waar het hier bij mij misgaat :joy::joy:

2 likes

Maar trek je dan zelf niet conclusies? Er wordt niet gezegd dat ze onder bewindvoering staat. Ze zeggen; we hebben het samen berekend (zij en de vrouw van de voedselvoorziening) en ze houdt aan het einde van de rit dertig euro over. Dat kán gewoon als je lasten bijna even hoog zijn als je inkomen (misschien heb ik de bewindvoering gemist).

2 likes

Omg zo cute die shout outs naar al zijn nieuwe abonnees

1 like

Haha, dat gezang :rofl: Deze man is zo leuk.

2 likes

Ja volgens mij wel, al streamt ie dus wel vaker blijkbaar (nooit zo populair denk ik haha) dus gok dat ie wel een redelijk decent camera/microfoon heeft.

Wat heerlijk ook dat ie dan een telefoontje krijgt waarschijnlijk van weer een media/interview iets en dat ie dan ook zegt ‘can’t talk right now, I’m doing a live stream’ :joy:

4 likes

Touchdown!

@kali Rechtsboven onder het logo staat af en toe wat voor camera hij heeft. Een panasonic iets

1 like

Nogmaals. Ik denk dat de nuance mist. Ik zal het niet nog eens keer uitleggen waarom.

Woooow drie op een rij!

1 like

image

Had iets groter en stevigers verwacht haha

2 likes