Nu op tv-topic (Deel 1)

Mensen die bomen willen kappen vind ik stom, ik erger me dood aan hun denk manier; ja, dat geluid van dat busstation!! Maar wel mega geluidsbox kopen!???
maar moet doorkijken om me te ergeren blijkbaar.

5 likes

En ool dat ze wil opknappen om kosten te besparen, want stofferen is zo goedkoop

5 likes

Dit wordt ook leuk, iemands 2e vrouw worden in Gambia. Waar ga je aan beginnen :scream:

7 likes

Kolonisatie 2.0

4 likes

Ieder z’n ding maar hier kan ik me echt slecht in verplaatsen idd. Benieuwd of ze er nu nog steeds is (dit is echt een oude aflevering)

2 likes

Ik heb deze aflevering geloof ik al vaker gezien, maar jeeeezus… dat je dit wilt. Als tweede vrouw en dan ook nog eens in Gambia. Ik ben er zelf een aantal keer geweest, maar echt elke Gambiaanse man die je daar ziet komt op je af. Dat ze er in is getrapt joh…

4 likes

Je verzint het niet!!

God wat is dit genieten. Die broer en vrienden. Hij zou er “een moeilijkheidsgraad in kunnen vinden”? WAT zeg jij

1 like

Ooohjaaa deze aflevering van grenzeloos verliefd heb ik ook al eens gezien maar ik weet het niet meer?

1 like

O ja die ontstoken handen steeds :sob: Ook dat nog

Goed dat ze weg is, kon het echt niet aanzien.
Nu maar party kijken op rtlz met @anon50301661

2 likes

Waar lees je dat? Ik heb wel haar insta gevonden

Nee wel veel dingen nog over Gambia maar niet die vent

1 like

Omg die thee haha. Wat kut

Edit wauw ze is ook erg vermagerd of niet?

Maar heeft zij nou wel of niet culturele antropologie gestudeerd :crazy_face:

Rolf weer bij Beau

1 like

Deze aflevering gaat over Marisse in gambia 10 jaar Grenzeloos Verliefd Seizoen 1 aflevering 9

Haha, hardop gelachen op Huislullo.

2 likes

Ik kijk het wylde pad terug en wat een vermoeidende mensen zeg pff

2 likes

Muuuuy vermoeiend

1 like

MY GOD het eerste team bij 2 voor 12 is echt het slechtste ooit. Dit is gewoon beschamend voor de mensheid?!?!

4 likes