Wat ziet marc van der linden er smoezelig uit met die vlekken op zijn shirt.
En kan nikkie gewoon haar mond houden. Daar is echt nog nooit iets zinnigs uit gekomen.
Ik keek net Make up your mind terug, was leuk, maar ik vond Ruben Nicolai wel eruit springen als minst leuke jurylid. Hij kwam een beetje over als leuk aan het doen zijn terwijl de andere drie echt oprecht enthousiast waren.
Ik ben onmogelijke duetten aan het kijken maar ben echt helemaal niet onder de indruk? Vind het er echt super nep uit zien (logisch want dat is het ook, maar had er meer van verwacht)
Ik erger me nu al aan Matthijs met zijn gedichtjes
Die gouden? Lijkt op de Flowerpot van &tradition!
Nee die in de hal van Studio Drift denk ik!
Oh wat vreselijk! Is er een boek over je leven geschreven wat je zelf niet wil lezen om begrijpelijke redenen, wordt er alsnog uit voorgelezen! Ik zou dan echt willen wegrennen.
Iemand die Ewout aan de grens kijkt? Ik hou echt van zijn programma’s.
Bij Help mijn man is klusser vond ik John Williams wel heel gemeen net. Die man zei net dat hij het niet durft en twijfelt of hij het wel aan kon. En John zegt: ik zie een kind dat een kind krijgt. Hij is nog een jongetje.
Dit is voorspeld toch dat de traan zou komen!
Wat een vrouw he 
Ik kijk Op weg naar het songfestival terug. En de eerste die commentaar geeft, is… Marije
(van widm)
Máxima is nu veel knapper dan toen (toen ook al mooie vrouw hoor), maar nu echt polished. Is dat alleen een ander kapsel of heeft ze een en ander laten doen?
Ik vind haar gebit ronder lijken.
Ah, beugel ja dus: https://www.ad.nl/show/koningin-maxima-waagt-zich-aan-onzichtbare-beugel~a62dd9ea/
Vraag ik me ook af!
Ja het is of heel subtiel? Of echt alleen maar betere visagiste, mooie kleding etc vind het bij haar moeilijk te pinpointen
@Bergson ja vlg mij ook iets aan haar gebit idd
Poste net een linkje in mijn vorige post haha. Maar ze heeft inderdaad een beugel gehad dus!
Ja dat ie ook zei of die man het met zijn hoofd wel aankon … vond ik nogal een uitspraak ofzo
Echt een uitstraling heeft Màxima, jaloers hoor
Ah waarom maakt hij haar steeds bijna aan het huilen, zielig