Wow dat ging snel, ik ben echt een paar minuten geleden gestopt met kijken! Of wist je dit al haha?
Oude aflevering haha
Kwam net voorbij 
Ik ontvang graag een uitnodiging voor de bruiloft
Ja hij gaat steeds voor zo’n Yeezy look ofzo
Ja maar Willem zegt ook reggie (G als in bang)
Anderen zeggen weer reddjjieee
Ik kijk Mommies in class terug. Moet echt lachen om dat ze met een paard door de macdrive gaan 
Ik dit dus voor het eerst en vind dit zooo raar
Ja ik!
Wow ik dacht eigenlijk dat het gewoon een interview zou zijn, maar het is superuitgebreid met optredens ook? Oké oké
En het duurt tot 22:50 uur 
Ik heb Molukkers in Nederland teruggekeken. Wow mooi in beeld gebracht, en wat zit er veel generational trauma, heftig.
Mensonterend ook die barakken waar ze in onder zijn gebracht in de jaren 50
Oh ik voel me echt heel dom, maar heb dit beetje zijdelings meegekregen allemaal en ik dacht dat het ook echt een echte aflevering zou zijn zegmaar? Maar dan met de personages 15 jaar ouder, zoals bij Gilmore Girls a year in the life bijvoorbeeld. Maar ze gaan gewoon alleen een beetje praten over vroeger?
Ik ga voor Louis Theroux denk ik.
Yes, heb niet superveel met friends maar in komkommertijd is dit weer een hoogtepuntje
Was er niet ooit het voornemen dat er een film zou komen? Gewoon echt het vervolg op die serie, maar dat is dus helemaal omgegooid, ik denk door Corona
Jeeetje zo heftig al die gezichten haha. Echt niemand is redelijk naturel? Joey miss?
Ja hè, Jennifer ook. Heel gek
Ik vind Lisa kudrow nog best naturel, dr tanden zijn anders naar mijn idee
Ik vind matthew z’n mond zo raar, lijkt soms net een paashaas.
Sorry weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven
Ik vind dat je het bij David wel ziet maar het kan nog enigzins.
Maar ik “schrok” wel een beetje van matthew, net of hij geen bovenlip meer heeft?
Joey vind ik echt zo lief overkomen