Jaa hahaha!
Ja wat is dit voor ongemakkelijks allemaal?
Helaas wel 
Ach wat een gedoe nu bij mr. Visser doet uitspraak, met die haan. Die nieuwe buren doen ook helemaal niks en zijn meteen begonnen met zeiken.
Love it. Dacht eerst oh Azerbeidzjan, lijkt me best grappig daar nog eens heen te gaan. Na 2 minuten dit: ehh nee laat maar 
Reizen Waes blijft leuk. 

Ja echt, z’n commentaar is ook echt zo heerlijk.

Edit: BLOTE KONT ALERT WHUTTTT
Haha ja hij is ook altijd zo lekker eerlijk ook.
Tom Waes is gewoon een geweldige vent op tv.
Ik was het kwijt voor twee weken maar gelukkig is daar FF 
Okay wtf. Kijk Ondersteboven van Afrika met Waldemar. Hij is op een school. Vraagt hij in een interview aan een jong meisje dat over haar ambities vertelt etc: “en wat wil je later worden; prostitué?” Kennelijk om haar te prikkelen zodat ze antwoordt “nee ik word dokter”
Maar wow super ongepaste vraag!? Ik ga dit moeten terugkijken want twijfel gewoon of ik het wel goed heb gehoord
Kijkt er iemand dat b&b eigenaar zoekt liefde op de rtl?
Ja ik!! Hahaha wat ongemakkelijk nu al
Present! 
Echt afschuwelijk die b&b in Oostenrijk. Dat interieur bestaat uit 50 tinten grijs
Ja… die vrouw die met dat hoge stemmetje praat als ze t tegen dr hond heeft. Echt HOU OP
Ik vond die vibe tussen Bert en Romana echt vanaf moment 1 ongemakkelijk. Zij zitten qua communicatie echt overduidelijk niet op één golflengte hahaha
“Follow your dreams” “Dream big”

Door deze post, ben ik Reizen Waes gaan kijken
. Had dit denk ik maar 1x gezien ooit maar was even vergeten dat dit programma bestond. THANK YOU voor de tip, want wat een superleuk programma!!! Heb net de afleveringen over Japan bekeken. Iemand aanraders over andere landen?
Okay heb het opgezocht, zijn herhalingen van vorig jaar, dus stond al op NPO.
Kleine nuance op zijn plek:
Ze gaan op bezoek bij een school, dit meisje vertelt dat meisjes uit haar dorp weinig tot geen kansen hadden. Sommigen gaan als prostitué werken (kennelijk verstond ik dit niet zo goed, of lette ik niet goed op? Maar dan nog… blijft rare vraag even later)
Daarna gaat het over haarzelf nu, haar dromen en ambities. Dat ze goed leert.
En vraagt Waldemar vervolgens (op zo’n irritant toontje omdat hij dus sturend vraagt, denk zodat ze het weerlegt):