Perfecte samenvatting
Met wie zit je liever een week in de B&B?
- Bert
- Debbie
0 stemmers
Ze blijft me echt verbazen maar op een negatieve manier
Ik wil Jelmer wel even lenen.
Maar wel pas nadat je eerst de hele B&B in de verf hebt gezet en sigaretten hebt geveegd. Werken zal je!! Bij Bert zitten die dames alleen maar wijn te drinken
Ja pff ik vind Bert zo deprimerend. Ik besefte gisteren ook pas dat hij gewoon echt B&B-houder is. Dat ie gasten moet ontvangen en enigszins enthousiast moet doen over de omgeving en zo. Kan me daar weinig bij voorstellen.
Ik loop wat achter te laat begonnen vandaag,
Wat heb ik een hekel aan Bert. Wanneer gaat Ramona nou weg ??
My God Debbie …… wat een heks naar Melvin zeg, eerst eten geven aan Pasquel en vervolgens Melvin overslaan “want eerst de gast”. Kutwijf is het sorry haha
Hahaha bij Roxanne die jongens zijn wel leuk.
Heel schattig met z’n 3-en hun tanden poetsen.
Charmant zeg
Nou meid alle details plssssss
Hahaha ik weet ook al dagen niet wat er bedoeld werd (ik ben al bij aflevering 13)
Hahaha ik was het die iets postte over eindelijk een terechte opmerking, maarrrr heb nooit gezegd dat het Melvin zou zijn. Hehe. Het is ook niet mega spectaculair, en ook helaas nog niet persoonlijk tegen Debbie, maar in zo’n ‘biechtstukje’ tussendoor. Vond het gewoon een verademing dat er dus wel iemand is die eindelijk eens met de waarheid kwam, maar weet niet meer waar het exact zat dus mss komt het nog!
Hij zei toch een keer we zijn klusjesmannen
Sorry voor deze teleurstelling 

Edit; @Broodrooster oh zou kunnen, herinner ik me niet echt eigenlijk. Nou het is toch al vanavond, ik had het iig over iets wat Jelmer gaat zeggen! Haha
Oh haha k hou het strak in de gaten. Ik loop wat achter vandaag.
@Oprah haha jullie verwachtingen zijn echt hoog hè
laten we ‘t erop houden dat ik het iig een goede opmerking vond, een verademing dat iemand zoiets op die manier zegt itt die andere twee mannen de eerdere afleveringen
Awhhhhh bromance tussen P en M zo lief 
Yesss inderdaad! Die jongen is er dan net en legt, goed en duidelijk verwoord ook, de vinger meteen op de zere plek ipv dat meepraten met komt wel en afwachten en rustig aan.
Snap het ook van niemand niet, maar als je er bij wijze van al 3+ dagen bent en nog nauwelijks iets van iemand weet terwijl je 24/7 op elkaars lip zit. Dan moet je je toch wel afvragen wat er mis gaat denk je, maar nee. Niemand echt 🥲
wat een geit die nieuwe meid
Haha ja of ze wel een romance zoekt en niet een sparringspartner voor haar bedrijf haha