Dat snap ik ook wel, maar dan voelt deze manier wat achterbaks en manipulatief. Zie het ook nog wel gebeuren dat Bert er ‘intrapt’
Misschien komt het zoen er nu aan!
My God dat waren 3 zoenen op de wang. Wat een teleurstelling zeg.
HAHA oftewel ze vindt het lelijk en wilde liever goud
Sowieso, WANNEER wordt er nou eens ergens getongd?!
Maar echt. Deze mensen zitten al een week 24/7 op elkaars lip en nog niks. Als dit dé beste matches zijn, vraag ik me af wat er verder nog aan reacties zijn binnengekomen
Mitch is niet mijn type qua uiterlijk maar volgens mij is hij echt een lieffie. En hij is volgens mij ook wel handig in huis.
Wat chill dat iemand Mark even de waarheid zegt. Ik vind hem zo niet oprecht overkomen, vertrouw die vent voor geen meter.
Wauw mooie/heftige aflevering van grenzeloos verliefd baby in het buitenland!
Ja en ook zo vaag hoe ze het bracht: “ik moet naar de buurman toe. Ik moet hem wat vertellen” (?)
Goed nieuws:
https://www.ad.nl/show/benb-vol-liefde-op-zoek-naar-deelnemers-voor-tweede-seizoen~a18f7c71/
Omg ik word echt helemaal gek van dat gegrinnik van Gwen, ik zou ook echt vertrekken voor ik dr een klap in dr gezicht zou geven haha.
Bert begint het zelfs al over te nemen heb ik het idee haha ellende 2 van die grinnekende geiten 
Ja die heb ik wel gezien, in elk geval sws de oproep dat je je op kon geven als b&b eigenaar en later de previews van de eigenaren op wie je kon mailen
Ja hij kleed zich lekker hè.
Sorry mark zit net in de auto naar Debbie
Waarom is Debbie aaaltijd zo zakelijk, pfff. Ik vind haar daardoor ook helemaal niet bij Pascal passen, lijken echt twee uitersten.
Zo blij dat Macho Mark naar huis is.
Hij is bijna bijna verliefd, niet normaal. Denk dat hij ervoor betaald is.
Omg ik ben benieuwd!! Missc wel Mark vanuit Oostenrijk. Is natuurlijk niet zo ver.
Ik ben inmiddels bij maar ben het hier niet echt mee eens. Als ik in Romana’s schoenen zou staan zou die nieuwe dynamiek voor mij ook echt wel een reden zijn om weg te gaan als je al enigszins twijfelt. Super vermoeiend dat kinderachtige gegiechel de hele tijd, Gwen die continu dubbelzinnige opmerkingen maakt, en dan wordt nog niet eens alles gefilmd. Ik was allang gillend naar huis gegaan hoor, daar hoef ik nog geeneens concurrentie voor te voelen 
O ja ik vond het ook hilarisch trouwens in de aflevering van gisteren dat Debbie een soort date had IN haar huis en dat ze alsnog de hele tijd met die enorme handtas met spullen liep te zeulen. Mens doe eens chill.
Ik ben wel benieuwd hoe het tussen Vincent en Nicole (?) afloopt. Zijn eerste vrouw zeg maar. Vind hun heel leuk samen, maar denk dat Vincent iedereen wel leuk vindt.