Nu op tv-topic (Deel 1)

In de aankondiging stond dat het 7 weken zou zijn dus we hebben gelukkig nog even tot eind Augustus.

2 likes

Ik heb vanavond met een open blik proberen te kijken. Zag hele bijzondere fragmenten met mooie en ook vervreemdende beelden. Maar het leek of ze het niet goed in woorden kon duiden. Daardoor bleven haar teksten beetje hangen in de gemiddelde self care quotes die ik op Instagram voorbij zie komen, of van die levenwijsheden die ‘levenscoaches’ voor veel geld verkopen. Terwijl ze een autodidactisch kunstenaar is, die in verschillende disciplines hoog niveau levert. Ik vond dat heel verwarrend.

1 like

Ja ik wil dit ook, ik kwam hier namelijk voor maar zag een ander programma en toen dacht ik ???

Mijn ergernis aan IEDEREEN in dit programma is echt tot het toppunt gestegen namelijk
Al deze mensen lijken wel karikatuur van zichzelf.
“En dit is onze Rrrrroos!!”
En Debbie over Pascal “ja hij denkt dat hij al heeft gewonnen. Ja wat zal ik zeggen.”
Ben wel benieuwd naar deze nieuwe -ineens veel oudere- man.

Edit: mijn vriend vat het ook goed samen haha
Hij zei net “dat hele Portugal verhaal, daar hoef ik echt niks meer van te zien”
:joy:

7 likes

Ik vind Gwen al meteen zooooo vervelend met dat gehinnik aan het ontbijt.

2 likes

Verschrikkelijk hè. :joy:

1 like

Vind het oprecht jammer dat ze weg is, en ik begreep haar zo goed toen ze wel huilde om de hond en niet om Bert hahahaha <3

Helemaal mee eens. Dat zou voor mij al genoeg reden zijn om mijn spullen te pakken, hoe leuk de man in kwestie ook is.

5 likes

Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat er gasten zijn die in het verblijf van Bert, Jacob of Vincent willen verblijven. Zeker niet voor geld. Bij Roxanne snap ik het wel, daar is het schoon en worden mensen verwend.

2 likes

Je bedoelt die ‘je suis le soleil dans la maison’? :nauseated_face:

Ik ben inmiddels team Romana maar niet voor Bert.

2 likes

En welke kamer boek je dan bij Jakob? Ga je voor de fitnessroom, het rommelhok of low budget en maak je je eigen kamer nog even af? Keuze is reuze!

5 likes

Hebben jullie ook gelezen dat die Roxanne al voor de opnames en tijdens (?) gewoon een vriend had/heeft. Kwam haar Instagram tegen.

2 likes

Waaat! Dat heb ik gemist.

Ik ben niet eens verbaasd maar voel me alsnog genept. Kut RTL.

3 likes

Als je haar IG doorloopt zie je haar vriend :rofl:

1 like

Misschien is dat de 4e kandidaat die nog moet komen? (Ik blijf geloven in dit programma)

6 likes

Ohjaaaaaaa dat kan ook ! Be positive :pray:

1 like

Yess blote Bert met een bladblazer

1 like

Debbies eerste grap is een feit! Ze deed hakken aan in plaats van slippers hihihi zo’n leuke grap.

6 likes

Living on the edge :rofl:

2 likes

Wel fijn dat iemand dat gebouw van Vincent gewoon een keer mooi vindt

3 likes

Wat is die Jelmer nu weg ??