Nu op tv-topic (Deel 1)

Hebben jullie ook gelezen dat die Roxanne al voor de opnames en tijdens (?) gewoon een vriend had/heeft. Kwam haar Instagram tegen.

2 likes

Waaat! Dat heb ik gemist.

Ik ben niet eens verbaasd maar voel me alsnog genept. Kut RTL.

3 likes

Als je haar IG doorloopt zie je haar vriend :rofl:

1 like

Misschien is dat de 4e kandidaat die nog moet komen? (Ik blijf geloven in dit programma)

6 likes

Ohjaaaaaaa dat kan ook ! Be positive :pray:

1 like

Yess blote Bert met een bladblazer

1 like

Debbies eerste grap is een feit! Ze deed hakken aan in plaats van slippers hihihi zo’n leuke grap.

6 likes

Living on the edge :rofl:

2 likes

Wel fijn dat iemand dat gebouw van Vincent gewoon een keer mooi vindt

3 likes

Wat is die Jelmer nu weg ??

Als ik Debbie was zou ik pasqual aannemen

6 likes

Wuhahaha nou ik ben wel binnenkort jarig dus wie weet :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik ben nog lang niet bij maar jeetje, wat is die Jeffrey van Roxanne voor een slappe vaatdoek :face_with_raised_eyebrow:

En ook heel misplaatst arrogant

6 likes

Ik vind hem echt heel creepy. Hij praat echt serial killer kalm

1 like

Goede match met Debbie.

1 like

Jaa vind ik dus ook! Wat een slappe hap.
Ik kijk trouwens af en toe ook op twitter wat erover gezegd wordt en daar zijn ze juist andersom van mening:
image
Lekker misogyn, maar goed wat had ik ook verwacht van twitter

Haha ik ga helemaal stuk om Jacob in dat zwembad die z’n ongeluk naspeelt terwijl die vrouwen denken van wat ben jij een rare vogel hahhaa wat een enorme mismatch met iedereen. Vraag me echt af waarom die vrouwen op hem gereageerd hebben want kan me amper voorstellen dat hij in zijn filmpje heel anders was. Ik vind hem ook 100x niks maar het zou ook echt niet in me opgekomen zijn om voor hem naar Portugal te vertrekken.

12 likes

Hardop gelachen om voorstukje van Jacob en kat die te laat komen voor yoga :rofl: kijk nu al uit naar de zwembadscene.

11 likes

Ben dit echt met m’n handen voor m’n ogen zitten kijken net. Vond het ook een beetje sneu, die vrouwen doen ook echt niet sympathiek meer…

3 likes