LAM ja ja ja als longarts werd ik daar wel warm van 
Kan ik het morgen weer terugkoppelen op werk.
Ik vind het jammer dat Vincent zo gecharmeerd is van Sophie… vond hem en die eerste veel leuker. Ben bang dat ze weg zal gaan.
Wil trouwens toch even een shout out naar Carolien doen. Ze is soms wat apart en laat die mannen de wc poetsen, maarrr ze regelt alles zelf, heeft een mooie b&b, zit niet de hele dag te vertellen hoe goed ze alles maar doet met haar team en besteedt gewoon aandacht aan die mannen
Huh hij is op die berg toch helemaal niet meer zo gecharmeerd van haar
Omg volgens mij ben ik te slaperig om het goed te volgen.
Ik kreeg het idee dat hij helemaal niet zo onder de indruk is van haar, maar misschien komt dat nog. Ik keek via RTL XL zonder reclames, dus heb net de aflevering af en weet niet of dat stukje al voorbij is gekomen als je op tv kijkt.
Ik vind het ook gênant dat hij het steeds heeft over ‘concurrentie’ onderling, joe je bent geen lot uit de loterij Vincent. Het moet nog maar blijken of ze jou echt allemaal zo leuk vinden.
Ik vind Nathalie minstens zo vervelend als Debbie tbh
A la more A la more 

Jeetje wat zegt Vincent nu nou. 

ik lach echt hardop hahaha ik hou van dit programma
Nou jongens, nu we zijn er bijna even terugkijken
Heb al vier te hard doorgedraaide boormachines gezien
Zou hij het hebben over die keer dat hij zijn ribben geblesseerd heeft?
Wisten jullie dat trouwens? Hij heeft een blessure aan zijn rug en ribben! Ja ja
Ik vind die Chris trouwens extreem ongemakkelijk, hij kijkt zo angstig uit zn ogen. Gaat echt niks worden tussen hem en Debbie, veel te onzeker is hij voor haar. Vind nog steeds dat ze Mark van Caroline naar Italië moeten sturen.
Zit te denken of we onderling nog andere matches kunnen maken. Kan even niks bedenken maar zou wel heel graag Romana en Jacob in quarantaine willen zien (niet qua romantiek, wel Romana die Jacob even flink op zn plek zet).
Hij heeft een partner, dus iig 50/50% (die persoon is wel in NL gebleven maar komt af en toe over)
En de staat van het pand was natuurlijk ook niet top
Oelala samen een ritje maken naar de bouwmarkt
Jezus ik vind Jeffrey zo’n saaie sneuneus. Denkt dat 'ie punten scoort door haar mee te nemen met de auto, zij denkt alleen maar ‘oké handig want ik moet nog boodschappen doen’ 
Ugh die kleding van Vincent ook elke keer, is hij 8?!
Wat is Jeffrey saaaaaaai. ‘We kunnen ook iets actiefs doen’: zit op zijn luie reet in de auto.
Ziet ook helemaal niet in dat zij er niets aan vindt :’)
Jeffrey krijgt een harde piemel van zijn auto.