Ik ga volgende week naar Italië zal ik naar Debbie gaan?
Zou dit logeerfeestje bij Vincent onderdeel zijn geweest van Art z’n midlife crisis?
Nu al zin in de aflevering van morgen na het voorstukje
Nou ook die ouwe lul die bij Roxanne aankomt…? Wat was dat
Geloof het niet, deze op tv zag er een stuk kalender uit dan die man op haar insta haha
Is het Mark?
ff zonder de mensen die het runnen mee te rekenen, naar welke b&b zou je wel op vakantie gaan?
- Dat luxe landhuis in Nederland
- Dat studentenhuis wat nog niet af is in Noord Italië
- Het paleisje (ahum) in Zuid Italië
- Brandschone toko in Oostenrijk
- Het schattige krot in Frankrijk
- Het all inclusive geval met tennisbaan in Portugal
- Geen enkele!
0 stemmers
Ja die b&b van Bert daar is volgens mij geen ene reet te doen (en slecht weer).
Maar als ik daar de hele tijd kaasplankjes mag eten, bier mag drinken, beetje lezen en die hond uitlaten dan vind ik dat echt wel chill eigenlijk.
Dat geldt in zekere mate ook voor de andere maar dat huis van Vincent vind ik net een gevangenis en die van Roxanne ligt volgens mij naast een industrieterrein dus later.
Edit: dus eigenlijk overal behalve die twee
Ik zou alleen naar die van Vincent gaan om de hele dag die hond te aaien, die is zo lief
Ik denk dat het bij die vrouwen van Jacob ook een beetje opgebouwde frustratie is waardoor ze zo reageren. Niet netjes misschien, maar ik snap ze wel goed. Ik heb het introductiefilmpje van hem volgens mij niet volledig gezien, maar kan me wel voorstellen dat hij daar anders in overkomt.
Dit denk ik ook. Ik denk dat deze man heel veel aandacht vraagt en ze hebben dat al eens geprobeerd met hem te bespreken. Dat heeft niet gewerkt. Aangezien ze niet weg kunnen proberen het zoveel mogelijk te negeren denk ik, waarin het soms zo moeilijk te negeren is dat ze wel iets ontglipt. Het siert ze niet, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Vind het wel ook sneu voor Jacob trouwens.
Ik kijk even Humberto terug (heb Romana al gespot in de mooie jurk) en ben echt onder de indruk van Frederique. Wat een empatisch en wijs persoon! Ik ben heel erg onder de indruk.
Edit: wat is Fedja toch een aantrekkelijke vent.
Ik keek het ook en bedacht bij Fedja juist; goh het is niet zo dus dat alle mannen (net als wijn) erop vooruit gaan. Vond hem vroeger hotter
Toch ook leuk weer even de dynamiek tussen Romana en Bert
Ik zit dit even terug te kijken, wat raar dat er een gast bij Bert in beeld zit. Wil je dan zo graag op tv of was het stiekem toch een vijfde vrouw
“Welkom in het echte Italië”
Ik kijk vooruit via Videoland dus ff in spoiler
Hoezo geeft Debbie Pascal een 2e kans mbt diepgang (wat dat ook mag betekenen). Dat heb je of heb je niet? Hoe moet dat groeien ineens.
Ook echt grappig hoe hij reageert: “nu weet ik beter wat je zoekt; ik ga eraan werken” haha
En dan met die nieuwe:
Ik zou ook wel dichtklappen bij haar hele directe manier van die serieuze vragen. Dat moet toch een beetje opbouwen? Het is ook niet dat zij zich nou zelf heel kwetsbaar en open openstelt
Haha ja Debbie vind Pascal volgens mij heel irritant, dus ik snap niet waarom ze niet gewoon afscheid van hem neemt. Maar goed net als met Melvin vind ik haar heel passief agressief en onduidelijk in haar communicatie.
Maar met die nieuwe gast snap ik haar op zich wel, ik weet niet hoe het gemonteerd is natuurlijk maar er kwam echt geen zinnig woord uit eigenlijk. Hoewel Debbie niet echt een chill persoon is kan je volgens mij nog best wel met haar praten, in eerdere dates gaf ze wel altijd antwoord op vragen over haar familie, of waarom ze hier was gekomen etc., dus ik snap wel dat als iemand helemaal niks zegt behalve “oh zou de bediening wel weten of we buiten zitten” je denkt “oké…”
Debbie verwacht ook gewoon dat die mannen haar meteen begrijpen. Ze geeft het allemaal geen tijd.
Caroline is ook een beetje zoals zij. Bijvoorbeeld dat met die mosterd in die supermarkt. Dan neemt hij de verkeerde mosterd mee, want ze wilde graag grove mosterd. Maar dat had ze niet tegen hem gezégd. Ik zou ook gepakt hebben wat ik zelf altijd neem. Alsof die mannen allemaal hun gedachtes kunnen lezen. Je moet toch tijd nemen om elkaar te leren kennen…
Hahah ja ik zie wel vaker filmpjes van haar, best komisch.
Hier doet ze Debbie en dr kakvriendin ook goed na
https://www.instagram.com/reel/CSFLp8LC6tg/?utm_medium=copy_link
Haha die date van Roxanne die alleen maar over eieren praat hahah ik zou echt compleet de slappe lach krijgen als ik haar of een van die andere mannen was.