Hoezo kan Debbie haar ‘oortjes’ niet in omdat ze een call heeft via Zoom? Daar werken die AirPods toch ook gewoon. Volgens mij wil ze gewoon interessant doen met die mannen ernaast.
En lol je zag dat Pascal naar een blote vrouw aan ‘t kijken was op z’n telefoon :’)
Je moet wat als je crush + andere date eerder samen weg zijn op date en je daar gewoon niks te doen hebt haha
Haha ze zaten gewoon tegenover elkaar aan de eettafel
Hahaha heb dit helemaal gemist
Haha ja weet ik! Maar daarvoor, of whatever. En dan lekker je tabbladen niet afsluiten anyway, ja maakt ook niet uit. Was idd wel grappig
Aflevering 21 is weer een pareltje trouwens
Gwen gaat naar huis, Bert is op zijn meest Bert als ze afscheid nemen, het is awkward
In Brabant haat alles en iedereen Christiaan en dat is terecht, mitch blijft leuk
In Oostenrijk is het nogal gezapig allemaal, geen drama eigenlijk, wel lekker cringe allemaal
In Italië bij Deb is het weer gewoon precies wat je denkt, verandert weinig
Ik word echt AGRESSIEF van die achterlijke blauwe tas met rode hengels van Debbie. In een eerdere aflevering ging ze met Pascal op het balkon zitten en nam ze die stomme tas ook mee, ik wil die tas echt in de fik steken.
En ik vind haar ook echt zo’n zeikerig mens, niks is goed genoeg en als een van de mannen dan iets vraagt dan herhaalt ze hun vraag op zo’n minachtend toontje.
Oh net als toen ze hakken aan deed in plaats van slippers! Echt lachen gieren brullen altijd met die Deb.
@Spaarlamp Haha ja die tas is oooooveral.
Afl 21
Het ergste vond ik Debbie die de hele aflevering loopt te zaniken dat ze “diepgang mist omdat ze geen vragen stellen”, en vervolgens in het shot erna “nou ik ga in ieder geval geen initiatief meer tonen” 🥲
Hahahh ik dacht een paar afl terug dat dit haar moeder was
Maar zij passen wel echt bij elkaar.
Zo leuk dat Media Inside weer terug op tv is. Zelfs met Kerrolijn! Echt genieten hoe ze tv kapot maken
Link Bekijk Media Inside op https://www.npostart.nl/BV_101406496
@anon50301661 ja ik had hetzelfde haha
Marcel: “het is dus eigenlijk een mannenpestprogramma”
De blikken over en weer van Marcel en Gijs zeiden genoeg over wat ze van de gasten vonden. Ik vond de opmerking over de aflevering met Lize Korpershoek ook mooi “alle grapjes waren er uit geknipt”
Iemand had hier die foto van Jacob gepost met die kat op z’n arm en die yoga mat maar ik kan hem niet meer vinden
Wuhahaha dan snap je yoga toch ook echt niet. 1 je bent 15 min te laat, 2 je brabbelt continue door en 3 de katten vechten met elkaar.
Haha ja dat was ik maar had m verwijderd, omdat ik t ergens een tikje lullig vond, het is en blijft het internet
Die van Willem vangt gelukkig de situatie misschien nog wel beter
Hahaha ja vond die van jou nog leuker die was dichterbij en zijn gezicht was daar echt een mood
Nou zeg, hij heeft een keer een yoga cursus gedaan dus hij weet er echt wel wat van hoor!! We kunnen nog wat van hem leren!!
Ik loop dus heel erg achter hoor maar wat is die cactuskas vet Van die guy in Portugal
Edit haha zin in die yogadrama. En bij media inside gister was zo’n sneu fragment over hem. Die vrouwen leken daar echt onaardig. Is dat echt zo of was het alleen dat fragment?
Edit2 haha denk het eerste, want nu zit een vrouw af te geven op het feit dat hij iedere ochtend dezelfde smoothie smaakt. Laat die man lekker