Nu op tv-topic (Deel 1)

haha dit denk ik ook altijd bij debbie. ja je kan wel zitten mokken, maar je kan ook gewoon duidelijker zijn over je verwachtingen en verlangens?

1 like
Aflevering 23

Jezus Debbie… AUB. Zelf weer werken en die mannen een klus geven, maar daarna bitchen dat ze niet hun best doen om jou te veroveren. Meid, je hebt ook nooit tijd en doet bijna niks leuks? Vraag me sowieso af eigenlijk wat voor persoon haar ex is met wie ze 5 jaar een relatie had, want kan me toch niet voorstellen dat er iemand bij haar past/zij iemand überhaupt leuk genoeg vindt

9 likes

Afl. 23

Wat een vermoeiende vrouw die Froukje van Bert, met dr ‘ik kan Peter en Selie niet vinden’ ha ha ha :slightly_smiling_face:

En die Chris van Debbie is ook zo ongemakkelijk. Hij probeert ook echt stoer te doen ofzo met z’n bijdehante grappen de hele tijd en ‘het uitzicht wordt hier ook beter zo’ als hij Debbie van onderen bekijkt :roll_eyes: verder is Debbie wel weer heel irritant

6 likes

aflevering 23

aaahhh dat peter en selie was echt zo tergend, dat je het 1 keer zegt is al vervelend, maar drie of vier keer???

4 likes

Afl 23

[spoiler] okay die vrouw bij Bert is op zijn tijd irritant maar Bert is zo aso en droog ah doen als zij over dat blokkeren praat ih restaurant. Hoe die vriend van hem ook naar haar kijkt, loser. En Bert is zo moody, hoe hij steeds omslaat. Echt dat grillige, afschuwelijk zeg. Zelf alles zeggen en vinden maar ho als de ander iets ff wil uiten. Nul erkenning nul dialog

Zo dat moest er ff uit

[/spoiler]

9 likes

Het is ook nooit goed hè haha. Net zoals zij allemaal hun matches afkraken doen wij dat eigenlijk ook :sweat_smile:

5 likes

Oh ik vind Teun zo grappig, hij mag mij wel bellen hoor. :smirk:

3 likes

Vind hem de leukste uit het hele programma! Ook leuk om te zien dat hij en Theun het zo goed kunnen vinden samen.

5 likes

Haha die voice-over als die nieuwe gaat koken: ‘en iedereen heeft er zin in’. Volgende shot: Mitch en Theun hangen lamlendig op de bank.

8 likes

Hahaha :rofl::rofl:

Hoe zijn beide mannen bij Caroline zo aritmisch :sob:

Nou hè, hij deed gewoon ronduit lelijk tegen haar. Die man moet lekker een relatie met zichzelf beginnen. Is té asociaal om met een ander een relatie aan te gaan. Hork.

6 likes

Ik vind Bert ook zo onaardig! Ik zou constant zoiets hebben van ‘ok sorry dat ik besta joh’, zo bot en horkerig en toch ook lacherig ofzo? Niet te peilen die vent. Brr.

3 likes

In het voorstukje van de aflevering van vanavond zag je haar ook iets zeggen over hoe hij dingen brengt, en ik dacht echt jaaa eindelijk! Maar zijn reactie zei ook al genoeg :sob: Totaal geen zelfreflectie die man.

1 like
Aflevering 24

Die bakken yoghurt op tafel bij Vincent de hele tijd ik kan er niet meer tegen :joy:
Vind hem inderdaad heel erg saai zoals die nieuwste dame ook al zegt. Ook dat hij alles afhoudt haha en zo savage van Mo met die hekjes die over drie weken wel af zijn.

Ik ben benieuwd hoeveel Roxanne nog in Theun ziet want zijn “gevoel” is nou niet bepaald overtuigend.

Ben benieuwd of Bert en Romana nog worden herenigd haha achteraf waren zij al net een getrouwd stel. Die Froukje trekt hij volgens mij ook niet zo haha als je al boos wordt om iemand om een droger.

En die Jacob hahaha

5 likes
aflevering 24

Ahh ik vond het gewoon echt zielig voor Froukje, ze is irritant maar dit had ze nou ook weer niet verdiend

Vincent is gewoon een saaie slappe lul

En Jacob ja wat een man

Maar laatste week volgende week!!! :sob:

1 like

Ik vond het gewoon aandoenlijk die Jacob doet zo zijn best om alles netjes en goed te verwoorden en op zijn tenen te lopen, en daardoor wordt het nog meer awkward ofzo? Bijzondere man. Maar vind die dames ook zo te lezen, alles is geforceerd vriendelijk of eigenlijk willen ze gillend wegrennen.

2 likes

Ik denk Pascal oprecht niet, hij heeft echt een beetje een bord voor z’n kop

2 likes

Oké dit is wel echt de leukste date tot nu toe. Qua activiteit

1 like

Ik vind Froukje ook leuk! Geen idee wat ze in Bert ziet haha maar beetje enthousiasme kan ik wel waarderen

2 likes