Oh ik zou dat juist wel in m’n video zeggen als ik gelovig ben of thuis woon. Vind in deze setting anders word je niet gekozen ook niet op gaan. Het gaat in principe om (serieuze) liefde vinden, niet om een prijs te winnen als je gekozen wordt. Zoiets is toch heel erg onderdeel van wie je bent, of waarom je dingen doet, dat zegt wel iets over jou als persoon of situatie
Ja dat klopt ook idd. Ik zou ook niet alles tot in detail uit de doeken doen, maar in het echte leven vond ik het op een datingapp ook een afknapper als ik met iemand matchte die na een bepaalde leeftijd zonder duidelijke reden thuis woonde, daar sprak ik dan ook niet mee af. Dat was een van mijn criteria. Ik kon dat er in een gesprek uithalen, die BnB eigenaren niet, dus zij moeten het met dat filmpje doen wat een soort van het gesprek vervangt in mijn ogen. Dus dan zou ik het wel zo fair vinden om zulke dingen van mezelf prijs te geven anders kan die ander nooit een gedegen keuze maken
Denk ik. Debbie weet ik niet trouwens. Daar leek het alsof ze niemand had uitgekozen 
Yes ben nu bij aflevering 25! Kan ik eindelijk dit topic weer gaan volgen en jullie commentaar te lezen. Heb deze week echt heel veel gekeken
Maar het verveelt echt niet, heerlijk.
Van alle kandidaten denk ik dat alleen Mitch het nog succesvol tot de eindstreep brengt. Of dat is alleen mijn hoop
De rest is allemaal gedoemd te mislukken
Dat denk ik ook! Nou niet omdat het enorm knettert tussen hem en Roxanne of dat je de klik zwaar ziet, maar ze passen wel okay bij elkaar. En hij is een super-klusjesman, dat is iets waar zij heel veel waarde aan blijkt te hechten
Ik vind ze zoooo niet bij elkaar passen? Totaal geen klik zie ik, misschien als vrienden. Ja handig een klusjesman, maar verder? En ze zegt ook steeds dat ze niet van gespierde mannen houdt
Maar Roxanne is ook mijn bec, zo’n typische kakker
Haha dit snap ik heel erg!
@Xiomara Ik vind ze wel goed matchen, hij is rustig maar wel een sterke mening en laat niet zomaar over zich heen lopen. Hopelijk gaan ze nog op 1 op 1 date.
Haha en wat betreft kakker, die scènes op de golfbaan waren echt typisch. Heerlijk
Heel treurig idd
Zie ook geen verschil als ik eerlijk ben
Ja echt walgelijk. Now i can never eat the bread in restaurant zonder aan ons Rox te denken 
Ze zat ook in Steenrijk Straatarm met haar zus! En niet als het arme gezin
Ik zie in haar stories ook dat ze een reis organiseert naar de Amalfikust. Dus ik dacht oh ze gaat lekker bij Deb op bezoek maar nee de reis gaat naar een luxueuze villa 
Kost trouwens 2000 pp. Exclusief vlucht
afl. 26
Ik vind die vrouwen van Jacob wel heel zuur hoor. Dat ze die cadeautjes die ze in eerste instantie voor Jacob hadden gekocht nu maar aan die werkster geven. Ze hebben daar wel gewoon 2 weken gechild en gratis gegeten, geef die vent toch een zak stroopwafels.
Kwam hier net heen om het te posten. Geweldig gedaan. Mijn moeder en ik riepen toevallig al deze week steeds tegen elkaar “welkom bij Casa di st Aaaangeloooo”
Morgen krijgen we te zien dat Monique en Vincent hebben genökt
Oh ja? Wat een wending opeens😳
Aflevering 26
Jezus wat een stelletje tering heksen zeg!!!
Ze laten zich echt zo kennen, en Jacob is misschien wat apart maar hij is in ieder geval niet de asshole hier. Ik word er echt boos van gewoon.
En ik moest ook heel erg lachen om die grijns die Mo had toen die Sophie(?) werd weggestuurd hahaha ze kon het absoluut niet verbergen. Ondertussen wordt Vincent nog steeds saaier.
Ik vind het ook wel sneu voor Theun eigenlijk, ik vind hem ook saai maar Roxanne had hem ook eerder moeten wegsturen.
Samenvatting
Ja terwijl ik eerder dacht dat ze Theun leuker vond??
En Jennie ook echt “hoe heet ie ook weer… Jacob” 
Ja ze zegt toch ook helemaal geen Casa DI Sant’Angelo maar gewoon Casa Santaaaangelo
man man man