Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Haha ah “de beste van de rest” en zo is het

5 likes

Heel knap hoor! Kreeg op de bank al trillende handen ervan :joy:

1 like

De eerste medaille is binnen voor Nederland. :2nd_place_medal:
Zilver voor Gabriela Schloesser en Steve Wijler bij het handboogschieten (Mixed Team)

15 likes

Go Mollema!! Nog maar 15 seconden voorsprong in te halen

1 like

Haha ik hoop altijd maar dat mensen dat niet irritant vinden dus fijn dat je dit ff post haha.
Ik heb nu ook tot 6 augustus vakantie dus hoop een boel te kunnen kijken. Ben nu ook een paar dagen bij mijn ouders omdat m’n vriend echt 0 geeft om sport dus ik het turnen 's nachts alsnog kan zien zonder dat zijn slaap er onder lijdt lol

14 likes

Haha wow echt commitment. Leuk hoor

1 like

Mollema gaat mee hoor!! Spannend. 30 sec is wel heel veel

Sprinten, go go go

Mollemaa :crossed_fingers:

2 likes

Van Aert dan maar??

Edit ah Pogacar weer? Golden boy

1 like

Joehoe! Zilver voor Van Aert, wat een wedstrijd heeft die gereden zeg!

4 likes

Ja is het bevestigd? Wat fijn!! :partying_face:

Ja, finish foto was net getoond. Het scheelde echt niet veel… :partying_face:

2 likes

Haha

11 likes

Voor wie verschillende streams wil zien (ook van sporten waar geen Nederlanders meedoen bijvoorbeeld) kan een abo nemen op de player van Eurosport. Kost 7 euro voor een maand. Ik heb 'm ook al weer opgezegd…

1 like

Ahhhh zo zonde, geen brons voor Tsjakadoea

Ik vind van de OS zo leuk dat ik ineens vet fanatiek voor sporten word waar ik normaal nooit naar kijk. Ik was net een judo hooligan :joy: geen idee wat de spelregels zijn maar ik was fanatiek :joy:

Ik was ook zeer verbaasd dat judo ook een var heeft.

2 likes

Met een schuin oog in de gaten houden of Bart Deurloo de HB finale gaat halen! Laatste subdivisie is begonnen…

1 like

:crossed_fingers:

Wordt echt heeeeeeel spannend, denk dat er sowieso nog 3 zijn deze sub die over zijn score heen kunnen