Staat gewoon hier
Wauw ook ruim boven nr 2!
Jorien kijkt soms zo angstig, net een konijntje in de koplampen
Godver ik heb sjinkie gemist. Zie nu de herhaling.
Echt geen geduld voor deze chaos sport
En dan reclame en gelijk de kop van Mo zien van Kamp van Koningsbruggeš geloof niet dat dit mijn dag wordt haha. Ik ga wel ff weer iets anders doen. Veel plezier jullie en ik duim mee!
Argh ik kan de extreme zelfverzekerdheid van suzanne niet aan.
Waarom niet? Wat is er mis met weten dat je gewoon heel erg goed bent, want ze weet dat ze feitelijk gezien gewoon heel sterk is.
Haha ik wou net zeggen, ik wou dat ik iets van haar zelfvertrouwen had! Lijkt me heerlijk als je zo over jezelf kunt denken
Haha ja wellicht ziet er een stukje jaloezie in Maaarrr jezelf de sterkste noemen, mwah. Hoewel ze super goed is ben ik altijd van het eerst doen dan zeggen (niks zo verraderlijk als shorttrack)
Ik mis een oranje rug bij de shotttrack pakken
Het lijkt mij voor topsport juist goed als je zo zelfverzekerd bent.
Haha ik ben juist blij Mo te zien
https://www.ad.nl/dossier-winterspelen/nils-van-der-poel-haalt-hard-uit-naar-nederlandse-lobby-bij-olympische-ijsmeester-grootste-schandaal-in-onze-sport~ab510a27a/
vind hem echt steeds onsympathieker worden
Ja anders vreet de rest je echt op, maar kan soms wel super onsympathiek overkomen hahaha
Nou mooi 3/3 voor de Nederlandse dames! Poutsma, Schulting en Velzeboer alle drie door naar de kwartfinales van de 1000 vrijdag
Zo goed geschaatst door velzeboer. Die Hongaar er zo even pushend tussendoor. Karma
Ik vind Krol wel echt een schatje hoor
Ja hopelijk wint ie de 1000m!
Lijkt bij Rusland inderdaad om doping te gaanā¦
Als topsporter heb je ook wel een vorm van arrogantie en egoisme nodig om de top te kunnen behalen, helemaal bij individualistische sporten. Over Krol werd altijd gezegd dat hij te lief was en sinds hij wat harder is geworden wint hij bijvoorbeeld ook veel meer.
Hahah sukkels, Rusland mag niet eens meedoen vanwege dopingschandalen en dus doen de sporters mee onder het ROC onder de Olympische vlag.
Krijg je dit. Ze snappen het echt niet die Russen