Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Staat gewoon hier

2 likes

Wauw ook ruim boven nr 2!

1 like

Jorien kijkt soms zo angstig, net een konijntje in de koplampen

2 likes

Godver ik heb sjinkie gemist. Zie nu de herhaling.

Echt geen geduld voor deze chaos sport

En dan reclame en gelijk de kop van Mo zien van Kamp van Koningsbrugge😭 geloof niet dat dit mijn dag wordt haha. Ik ga wel ff weer iets anders doen. Veel plezier jullie en ik duim mee!

1 like

Argh ik kan de extreme zelfverzekerdheid van suzanne niet aan.

Waarom niet? Wat is er mis met weten dat je gewoon heel erg goed bent, want ze weet dat ze feitelijk gezien gewoon heel sterk is.

9 likes

Haha ik wou net zeggen, ik wou dat ik iets van haar zelfvertrouwen had! Lijkt me heerlijk als je zo over jezelf kunt denken

1 like

Haha ja wellicht ziet er een stukje jaloezie in :joy: Maaarrr jezelf de sterkste noemen, mwah. Hoewel ze super goed is ben ik altijd van het eerst doen dan zeggen (niks zo verraderlijk als shorttrack)

1 like

Ik mis een oranje rug bij de shotttrack pakken

5 likes

Het lijkt mij voor topsport juist goed als je zo zelfverzekerd bent.

5 likes

Haha ik ben juist blij Mo te zien :joy:

1 like

https://www.ad.nl/dossier-winterspelen/nils-van-der-poel-haalt-hard-uit-naar-nederlandse-lobby-bij-olympische-ijsmeester-grootste-schandaal-in-onze-sport~ab510a27a/
vind hem echt steeds onsympathieker worden

1 like

Ja anders vreet de rest je echt op, maar kan soms wel super onsympathiek overkomen hahaha

4 likes

Nou mooi 3/3 voor de Nederlandse dames! Poutsma, Schulting en Velzeboer alle drie door naar de kwartfinales van de 1000 vrijdag :slight_smile:

3 likes

Zo goed geschaatst door velzeboer. Die Hongaar er zo even pushend tussendoor. Karma

Ik vind Krol wel echt een schatje hoor :heart_eyes:

6 likes

Ja hopelijk wint ie de 1000m!

1 like

Lijkt bij Rusland inderdaad om doping te gaan…

Als topsporter heb je ook wel een vorm van arrogantie en egoisme nodig om de top te kunnen behalen, helemaal bij individualistische sporten. Over Krol werd altijd gezegd dat hij te lief was en sinds hij wat harder is geworden wint hij bijvoorbeeld ook veel meer.

4 likes

Hahah sukkels, Rusland mag niet eens meedoen vanwege dopingschandalen en dus doen de sporters mee onder het ROC onder de Olympische vlag.
Krijg je dit. Ze snappen het echt niet die Russen