Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Ja vanderpoel heeft wel echt terecht gewonnen hoor.

Ben nu wel bang voor bloemen. Bij hem weet je het nooit

2 likes

Komt door het lobby’en van de KNSB

‘Vervloekte vd Poel met z’n uitspraken, staatsvijand nummer 1’
 wint 10km met enorme voorsprong
 ‘Wat een held, echt één van ons want zijn opa is Nederlands!1!1!1’

6 likes

Kan er niet een rel komen over nederlanders die zich alles proberen toe te eigenen.

Laat die jongen met rust, die is naast 1/4e deel ook nog deels hongaars en nog altijd meer zweeds

Lijkt wel kolonisatie dit

Haha ja, 12 minuten inspannen is natuurlijk peanuts als je normaal 10uur achter elkaar fietst of ultramarathons loopt. Echt superknap gereden, de Zweedse commentators gingen ook helemaal los haha! Nadat 'ie klaar was “had 'ie er nóg meer uit kunnen halen?” :joy:

5 likes

Ik denk dat ik na dat kopje koffie halen al vermoeider ben dan hij na deze tien kilometer

3 likes

Achter betaalmuur dus ik lees alleen iets over ‘zijn meesterplan om de beste langebaanschaatster te worden’. Nou dat is gelukt.

2 likes

Ik wou net zeggen, gezien onze koloniale geschiedenis ons ook als een positieve karaktereigenschap toe wordt geschreven, denk ik niet dat het een relletje zal worden

Het lijkt me echt de hel om nu Roest te moeten zijn en te wachten of je tweede plaats behouden blijft.

4 likes

Voc-mentaliteit​:sob::sob::sob:

In dit geval is het koningshuis ook meer duits dan nederlands. En daar hoor je niemand over.

2 likes

Hij zat er ook zo zielig te zitten

2 likes

Mooi, geen Bloemen.

5 likes

Echt een rarie die TJ bloemen

1 like

Wel leuk voor die Italiaan, goed gedaan

7 likes

Hij deed onder andere de zwaarse militaire training in Zweden waarbij ze een week zonder eten bij -30 het bos in werden gestuurd, ultraruns van 170km, 2300 km fietsen in 7 dagen (zijn poging om dit aan een stuk te fietsen mislukte na 30 uur), urenlang kniebuigingen, hij schaatst 5 dagen per week de 10km op wedstrijdtempo en soms zelfs 2x per dag
.

4 likes

Roest heeft wel echt zilver gewonnen ipv goud verloren. Hoop dat hij er snel van kan gaan genieten

16 likes

Wat een contrast hoe blij die Italiaan is met brons en dan zit Roest daar helemaal in zak en as

1 like

Ja aan de ene kant denk ik dat je door het grote verschil misschien makkelijker blij kan zijn met zilver, het is niet alsof je het dan had kunnen redden als je hier en daar net wat harder gegaan was. Aan de andere kant lijkt het me ook demotiverend als er iemand echt zĂł veel beter is dat je echt denkt, hoe moet ik hem ooit verslaan?

3 likes

Is deze man stiekem een robot?

1 like

Ahww die Italiaan :pleading_face: