Bos komt vanuit het bobsleeen, maar omdat ze vrij klein is voor bobsleeen blijkbaar doorgegaan voor skeleton. Ze traint in nederland met een glijend bord op de atletiekbaan.
Zo knap brons op dit onderdeel!
Iets anders: ik verbaas me over de slechte kwaliteit van de muziek bij kunstschaatsen, zo blikkerig.
Dit kunstschaatsen is ook echt gaaf hoor!
Ja ze zouden een dikke bass moeten neerzetten. Maar misschien heeft dat invloed op het ijs haha
Super prestatie van Bos!
Wat gaaf zeg, super gedaan!
Ik merk dat ik meer van het kunstschaatsen ben dan van het ijsdansen
Ooh ik vind dit wel gaaf! Qua muziek is het gewoon streetdance op ijs hahah
Ze heeft eht een leuke lach, wordt er helemaal vrolijk van
Ze krijgt nu al haar medaille? Niet op medal plaza? En geen pandabeertje? Zo lelijk, maar ik zou er wel een willen, als ik een medaille zou winnen!
Gelukkig wel van die politiemannen, die de vlag zo’n mooie zwieper geven…
haha dat zag er echt leuk uit
Volgensmij is Medal Plaza nogal een pokke-eind van de skeletonbaan af, vandaar dat de medailles daar worden uitgereikt.
Whaha dit ijshockey, die compilatie van agressieve beelden tot nu toe Wat een wilde sport
Hier stukje over de achtervolgingsploeg dames. Er wordt in gezegd dat er niet 1 keer is getraind als ploeg. Niemand wilde ruimte maken in zijn eigen schema’s. En de KNSB en bondscoach dachten dat ze wel een medaille konden ophalen op basis baan individueel talent.
Bizarrrr die Hwang.
Rianne de Vries heeft helemaal niet gereden of wel tijdens de relay? Want als je één race gereden hebt (ook al rijdt je de finale niet) dan krijg je wel een medaille maar anders niet, toch?
Zijn er nu twee of drie Liu’s? Ik dacht steeds twee maar hoorde er net drie of niet?
Wikipedia zegt dit haha " Shaoang Liu is de jongere broer van Shaolin Sándor Liu, die eveneens shorttracker is"