Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Tien over twee ongeveer

2 likes

Ik zag Velzeboer ook zo🥵

3 likes

Heb alle sport tot nu toe moeten missen, maar heb nu m’n tweede scherm er weer bij. Net op tijd voor nog een paar mooie sportmomenten hoop ik :joy:

2 likes

Ahhh weer op de streep geklopt

Oooow Knegt

Jeetje wéér op de streep

Wow die val van China haha, zo dramatisch met die armen zwaaien

4 likes

Hahhaha woow dikke valpartij, die commentatoren gingen helemaal los

Heerlijk. Ik voel me alsof ik 5x ben overreden door een vrachtwageb, maar paracetamol, thee en shorttrack maken veel goed

5 likes

Ja ik wil dit terugzien.

Edit: o ja hahaha dat zag er gek uit

1 like

Haha inderdaad! Viel hij over een blokje?

1 like

Hahaha geen idee maar hij gooide zijn armen en benen tegelijk in de lucht

1 like

Hmmpffpff eerst de B-finale. Ik heb om 15 uur een meeting waar ik niet onderuit kan

1 like

Hij deed vast nog even een schaatskür er tussendoor in de hoop daar nog wat punten voor de krijgen.

3 likes

Pfoe nu ik zoveel tv kijk word ik wel helemaal gek van sommige reclames, waarom zijn het altijd dezelfde? :sleepy:

Duurt niet zo lang hoor, dan is het echt al wel afgelopen

1 like

De reclame van MyWheels vind ik zo irritant, maar dat is voor een ander topic. Moet wel lachen om bepaalde reclames die voornamelijk voor een oude doelgroep zijn bedoeld, zoals een traplift of een stoel. Dan merk je wel dat het geen primetime is :sweat_smile:

4 likes

Ik ben door Videoland en Netflix überhaupt geen reclame meer gewend😖

2 likes

Ja en waarom staat hij in lederhosen?

1 like

Haha ja, of die reclame voor die supplementen voor extra energie, die hebben ook duidelijk een oudere doelgroep. Vind dat nog wel grappig, is inderdaad een groot verschil met de reclames tijdens prime time.

@Mango Ja dat snap ik ook niet, en waarom dat dansje? Ik heb bij die reclame steeds het gevoel dat ik iets mis en het daarom niet snap, maar dat lijkt me toch sterk

@SemM We zijn eigenlijk ook allemaal maar verwend he

2 likes

Hahaha zeker

2 likes