Viel me in de andere interviews met shorttrackers ook al op. Schulting is duidelijk niet de enige die zo praat
Dan nog kan je dat echt wel anders verwoorden dan â die chineesâ i.m.o.
Goedemorgen weer!
Ik heb er zin in! Vind het ook steeds zo gezellig hier
Ik werk vandaag op een locatie waar het internet de livestream niet aankan huilon
Radio misschien?
Anders houden we je hier wel op de hoogte!
Goedemorgen! Ik zit eigenlijk in een meeting, maar hoef gelukkig alleen maar te luisteren. Dus de OS staan aan, maar zonder geluid. Snap niet dat mensen meetings inplannen tijdens OSâŠ
Snap ik ook niks van, kan toch niet
Inderdaad geen respect voor Nederlandse sport
Antoinette de jong gaat lekker!
Netjes hoor
Zo moest ik afgelopen zondag training geven aan jeugdteam, tot 15:00. Dus ben 5 minuten eerder gestopt zodat ik op tijd de 500m kon kijken, waren die meiden gewoon pissig. ââDe spelen zijn toch niet zo boeiendââ Volgende training is straftraining, haha
En vandaag afspraak verzet tot na het schaatsen. Maar dat is met mn vader en die was blij dat ik hem er op wees, haha
Straftraining is zeker op zijn plaats! Misschien kun je de training van Nils van der Poel geven aan ze?
Twijfelde al om ze naar het leger te sturen
Antoinette de Jong staat nu voorlopig eerste, maar nog steeds kijkt ze niet blij. Volgens mij kan ze heel weinig genieten en dat vind ik echt zonde voor haar.
Vals!!
Pfoe gelukkig nu wel goede start, vind dat anders zo lullig altijd
Ja ze lijkt al wel iets blijer maar ze is zo kritisch op zichzelf. Aan de ene kant denk ik dat je dat als topsporter moet hebben. Aan de andere kant denk ik echt dat het bij haar in de weg zit.
Net in het commentaar zeiden ze dat ze wel al wat vrolijker keek. Denk dat zij echt heel kritisch is op zichzelf.
Maar zij heeft wat veel mensen die verweten worden niet blij te kijken hebben, namelijk van nature naar beneden hangende mondhoeken. Dan kijk je standaard al treurig, weet ik uit ervaring, haha.
Klopt, maar ook in interviews klinkt ze altijd heel negatief. Dus het is niet alleen haar gezichtsuitdrukking
Klopt inderdaad. En ik geloof ook zeker dat ze heel kritisch is en dat het nodig is in de topsport. Maar gun het haar ook om echt te genieten en niet altijd verwijten te maken dat ze het niet goed genoeg heeft gedaan. Want brons is bijvoorbeeld ook heel knap. Maar ja dat vinden wij leken en zij traint er natuurlijk jaren voor.