Toch nog zilver! Hoop dat ze daar ook blij mee kan zijn
Aah ze lijkt toch wel blij nu!
Aaah toch zilver, heel mooi! Maar de teleurstelling snap ik ook wel
Yes! Toch een lach bij Leerdam. Blij voor haar!
Oke nou vooruit brons dan. Zo leuk voor Leerdam
Ah wat fijn dat het toch nog mooi zilver is voor Leerdam!
Mooi dit tussen Wüst en Leerdam!
Ik heb ook het idee dat ze met haar tijd vooral heel bang was dat het überhaupt niet genoeg voor het podium zou zijn. Natuurlijk ging ze voor goud, maar denk dat ze met zilver op zich ook wel kan leven. Tenslotte was Miho Takagi ook de topfavoriete.
Daar bij die Jaap Eden baan schijnt steeds de zon (vd week ook al een keer) en hier is het bewolkt en keiharde wind (noorden) ik wil ook zon!!
Ik zit in de zon maar heb ook koorts. Niet te doen dit icm spanning van schaatsenš„µ
Hier is het ook echt heel mooi weer maar koud en veel wind, dus je hebt er geen conjo aan
ook in t noorden?
Noord-Holland, dus wel soort vanš¤Ŗ
Vind het zo gracieus hoe de Japanse dames steeds buigen. Ziet er zo mooi uit vind ik altijd
het is mij in shorttrack ook veel meer opgevallen dan bij andere sporten, maar misschien dat het met de snelheid en dynamiek te maken heeft?
al vond ik wel dat de commentatoren duidelijk vaker de Chinese en Koreaanse ploegen reduceerden tot āde Koreaanā en āde Chineesā, terwijl dit bij schaatsers van andere nationaliteiten minder het geval was
Leuk interview van Antoinette de Jong. Ze was opgelucht en echt blij. Denk dat de druk veel met haar doet.
haha wow zijn dit De Jongās 3e spelen? Ik dacht echt dat ze 22 was ofzo
Edit: oh ze is alsnog pas 26 lol
Haha bij kunstrijden gaan ze zelfs nog voor 28e met pensioen.
Dan denk ik: ja jammer, ik ben te oud
Ja of āze is al 30ā
Ik vind vaak de kunstrijders met een wat volwassen lichaam veel mooier om te zien, ook zijn ze vaak wat expressiever. Ik heb dit ook altijd met turnen, maar ik ben duidelijk een leek.