Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Nou geen probleem met de medaille uitreiking lol

5 likes

Het probleem lost zichzelf op😅

2 likes

Ik denk dat dat meisje onder zo enorme druk staat.

5 likes

Ag toch sneu dat het er dan helemaal niet meer uitkomt

1 like

Ze is maar 1,60, maar met die benen lijkt ze 1,80!

2 likes

Panische muziek maakt het ook compleet

1 like

Al die Russische meisjes, zeker die onder Eteri worden structureel ondervoed, gedoped en lichamelijk mishandeld door overtraining.

Alles om die 4 te kunnen doen vanwege laag gewicht, verdient veel punten maar zodra ze 17-18 zijn kunnen ze het niet meer en is het einde oefening en de rest van hun leven last ervan.

Ze moeten het echt ophogen tot 16+ net als turnen, daar zie je nu eindelijk dat oudere meisjes (VROUWEN) kunnen winnen Ipv tieners. De mannen zijn hier ook gewoon mannen terwijl de vrouwen kinderen zijn.

Fucking walgelijk.

11 likes

Ik vraag me ook af hoe zo’n dopingonderzoek gaat. Hoe weten ze nou of ze per ongeluk of expres de medicijnen van opa in heeft genomen?

Dit stond op de site van de NOS: ’ ISU wil minimumleeftijd kunstschaatssters verhogen

De internationale schaatsfederatie ISU is van plan de minimumleeftijd voor kunstschaatssters die aan internationale wedstrijden deelnemen te verhogen. Nu moeten de rijdsters 15 jaar oud zijn, maar als het aan de ISU ligt moeten ze in de toekomst minimaal 17 jaar oud zijn."

8 likes

Arm ding, had echt gehoopt dat ze het goed zou doen als een dikke F you naar de coaches maargoed is natuurlijk onmogelijk in deze situatie :sob:

100% eens, die meisjes worden de vernieling in geholpen en voor wat? Voor een paar jaar succes? Het is gewoon een fabriek en alle Russische kunstrijdsters zijn wegwerpproducten, echt schandalige praktijken.

2 likes

Dus er wordt wel een medailleceremonie gehouden! Toch leuk wel voor die andere schaatsters, hoeven die ook niet een miljoen weken te wachten of ze een medaille winnen

2 likes

Wel leuk een medaille voor Japan voor een VROUW van 20+

14 likes

En Lindsay nog op plek 18! Vind ik ook echt knap hoor!

12 likes

het valt me op dat niki wories (beste NL kunstschaatser van afgelopen jaren ) niks heeft geplaatst over Lindsay/ze elkaar niet volgen

hier moet iets van beef zijn :meat_on_bone::eyes:

Ze is niet positief getest op de spelen maar op de Russische kampioenschappen dus dat betekent niet dat ze onder invloed was op de spelen

Neemt niet weg dat ik het eens ben met dat ze geschrapt had moeten worden

2 likes

Ik ken haar niet maar kan me voorstellen dat er iets van jaloezie meespeelt? Zij staat immers niet op de OS?

1 like

Ik ken haar niet dus ik ging even googlen en stuitte hierop:

https://www.google.com/amp/s/www.schaatsen.nl/nieuws/2021/november/lindsay-neemt-afstand-van-niki-tijdens-nrw-trophy/%3Famp=1

Nu is schaatsen.nl niet de beste bron gebleken, maar denk dat hun strijd hier wel wordt uitgelegd.

1 like

Beetje late reactie. Maar ze spreekt haar naam zelf uit als Joeta, en dat nemen de commentatoren over.

1 like

Ah, ik heb haar eigenlijk nooit haar eigen naam horen zeggen. Dan is het fijn als mensen je naam goed uitspreken natuurlijk!

3 likes