Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Ik ga ze allemaal missen, ik val echt in een gat volgende week :sweat_smile:

6 likes

Ja ik ook. Ik ga zelfs een Nuis missen :sweat_smile::rofl:

Maarja nu nog maar even extra genieten

1 like

Vandaag tot 10:30 een meeting, goed gepland dacht ik zo :smiley:

1 like

Note to self, ik moet echt beter naar het programma kijken voor ik dingen plan, haha. Had voor morgen om 10:00 sportafspraak, nu toch maar even verzet, zodat ik schaatsen kan kijken

3 likes

Dat gemiep over die Amerikaanse pakken steeds…

1 like

Maar ze glimmen ook. Hahah kan echt niet.

2 likes

Nee klopt, ze zien er ook niet uit maar dat weten we nu wel :joy: ze hebben echt teveel tijd om over irrelevante dingen te praten

1 like

Mijn meeting begint precies 10:30 en zie dat vanaf dan de Nederlands in actie komen :cry:

Ah zo kut een valse start

1 like

Ja wacht maar, je gaat dit straks nog missen😅

1 like

:sweat_smile: :sweat_smile: true. Ik ga zelfs al die vreselijke reclames missen

1 like

Hahahah de battle Otterspeer, Nuis - Krol, Verbij wordt nu echt zo hard geframed. Tuurlijk is er onderlinge strijd. Krol is wel een schatje hoor.

1 like

Ik ga zelfs missen dat iemand een Nederlands paspoort heeft of Nederlandse voorouders😅

De geul is te groot😅 we gaan het zien

1 like

Nou dan kun je nu nog even je lol op, deze heeft ook weer een ‘Nederlandse connectie’

2 likes

Als ik de naam Krol hoor moet ik iedere keer aan Henk Krol denken. En dan zie ik hem voor me daar schaatsend😂

5 likes

Ik heb dat bij shorttracker Roes en langebaanschaatser Roest. Mijn hoofd krijgt bij Roes error en snapt het niet.

4 likes

Saaaame dan denk ik ook steeds even ‘huh’ voordat ik snap over wie we het hebben

Oh en @Sazie dat zou ik echt wel willen zien, lijkt me topentertainment

2 likes

Nou zitten jullie klaar?:partying_face:

Ik heb honger maarja zal even moeten wachten😅

1 like

Aaaah spanneeeeeend, go Krol!

2 likes