Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Zo irritant dat ze steeds blijven zeggen dat ze sowieso door is. Je weet nooit hoe het loopt, dus hou op, haha

2 likes

Ik zou zo geĆÆrriteerd daarvan worden zeg :joy:

Neee
Je had gelijk @Mrs.Fraser

1 like

Wij kijken tegelijk ook langlaufen, maar de 50km is vanwege de extreme kou dus vertraagd en ingekort tot 28km. Lijkt me zo’n omschakeling als je voor zoveel langer getraind hebt, en ook heel andere tactiek wanneer je ski’s moet wisselen enzo. Dan heb je straks een medaille voor de 50 terwijl je eigenlijk de aangepaste skiathlon (15km klassieke stijl, 15km vrije stijl) hebt gewonnen. Echt een domper!

3 likes

Ik gn haar zó het goud! Zal wel niet gebeuren maar echt mega gunfactor

Oh nee

Oh neeeeeeeeeee

Oh shit

1 like

Zonde van de kracht die dit kost

1 like

waa groenewoud wat knap ik hoop dat het lukt!! en dat ze geen pijn heeft

Pfoeee

1 like

Haha ze hebben t steeds over Schouten, lekker bezig

Wat knap dat ze toch nog red zeg

2 likes

Mijn god wat een chaos dat commentaar

6 likes

echt he, als het geen gearriveerde witte mannen waren maar een nieuwe vrouw had ze zooo veel kritiek gekregen op deze onkundigheid

3 likes

Wat een vrouw die groenewoud! Geen zesjescultuur dit

2 likes

Jezus lekker met gerepareerd ijs je halve finale rijden

2 likes

Daar is echt niks knaps aan, haar man is voorzitter van de Duitse schaatsbond en ze hebben beide het schaatsen in duitsland om zeep geholpen. Oostduitse praktijken.

Eerder was nederland niet topland, maar duitsland. Echt ik haat dr

Ik heb verder niks met deze vrouw en weet te weinig van het Duitse schaatsen, alleen dat het niet meer is wat het ooit geweest is.

Vind het alleen knap dat ze met 49 nog steeds mee doet en dus de finale haalt. De finale halen moet ze wel zelf doen lijkt me…

1 like

Ooh op die manier. Ja in duitsland heeft ze geen concurrenten dus is ze sowieso door. En alles draait om haar HAHA.

Dus eigenlijk vind ik bet stom dat ze het nog heeft gehaald ook.