Zo irritant dat ze steeds blijven zeggen dat ze sowieso door is. Je weet nooit hoe het loopt, dus hou op, haha
Ik zou zo geĆÆrriteerd daarvan worden zeg
Wij kijken tegelijk ook langlaufen, maar de 50km is vanwege de extreme kou dus vertraagd en ingekort tot 28km. Lijkt me zoān omschakeling als je voor zoveel langer getraind hebt, en ook heel andere tactiek wanneer je skiās moet wisselen enzo. Dan heb je straks een medaille voor de 50 terwijl je eigenlijk de aangepaste skiathlon (15km klassieke stijl, 15km vrije stijl) hebt gewonnen. Echt een domper!
Ik gn haar zó het goud! Zal wel niet gebeuren maar echt mega gunfactor
Oh nee
Oh neeeeeeeeeee
Oh shit
Zonde van de kracht die dit kost
waa groenewoud wat knap ik hoop dat het lukt!! en dat ze geen pijn heeft
Pfoeee
Haha ze hebben t steeds over Schouten, lekker bezig
Wat knap dat ze toch nog red zeg
Mijn god wat een chaos dat commentaar
echt he, als het geen gearriveerde witte mannen waren maar een nieuwe vrouw had ze zooo veel kritiek gekregen op deze onkundigheid
Wat een vrouw die groenewoud! Geen zesjescultuur dit
Jezus lekker met gerepareerd ijs je halve finale rijden
Daar is echt niks knaps aan, haar man is voorzitter van de Duitse schaatsbond en ze hebben beide het schaatsen in duitsland om zeep geholpen. Oostduitse praktijken.
Eerder was nederland niet topland, maar duitsland. Echt ik haat dr
Ik heb verder niks met deze vrouw en weet te weinig van het Duitse schaatsen, alleen dat het niet meer is wat het ooit geweest is.
Vind het alleen knap dat ze met 49 nog steeds mee doet en dus de finale haalt. De finale halen moet ze wel zelf doen lijkt meā¦
Ooh op die manier. Ja in duitsland heeft ze geen concurrenten dus is ze sowieso door. En alles draait om haar HAHA.
Dus eigenlijk vind ik bet stom dat ze het nog heeft gehaald ook.