Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Aah pedo Brigitte is er ook.

Ik vind dit wel echt een toffe toevoeging.

9 likes

Ja wel sneu van het beeld van de beauvoir

1 like

Eens. Maar er is wel over nagedacht. Dat zijn al pluspunten.

En wow! Wat een volkslied. Tranen in m’n ogen en kippenvel. Zó mooi, deze versie.

2 likes

Tof ook dat de thema’s van de openingsceremonie LibertĂ©, EgalitĂ© en SororitĂ© (ipv fraternitĂ©) zijn

Edit: tot nu toe

6 likes

Was wel een mooi moment voor vuurwerk of F16’s met de Franse vlag die over haar vlogen.

5 likes

Ja a la Whitney toen.

2 likes

Ik kijk nu op HBO Max met Engelse audio. Ook al een stuk fijner dan het Nederlandse commentaar. :slight_smile:

1 like

Ze hadden de mannen van de grote podcastlas de voice over moeten laten doen ipv deze nos-boomers. :weary: ze missen echt zo veel kansen op leuke feitjes.

12 likes

Ik vind er echt vrij weinig aan :grimacing: doe mij maar gewoon een show in een stadion

2 likes

Nou we zijn op de helft van de voorbijvarende landen

1 like

Erg strakke broeken bij Liechtenstein.

2 likes

Ook niet bij de L toch? Denk dat ze dan later zijn omdat het in 2028 in de VS is oid

Voel me beetje ongemakkelijk met deze dude, kijkt te intens in de camera

Orlinski is een beroemde opera zanger, peeps. Deze staging is dramatisch maar de beste man kan echt fan-tas-tisch zingen.

Ow en Rameau is ook een fenomenabele componist. Tot zo ver deze bijdrage over klassieke muziek.

6 likes

Komt vooral doordat ik het in de lockdowns m’n missie maakte om alle landen op de kaart te kennen😂

Haha ja same, heb ook heel veel van die ‘alle landen van de wereld’-quizjes gedaan

2 likes

Hoelang is zo’n ritje met de boot voor de sporters?

De Engelse uitspraak van Mauritius is blijkbaar Mauricious
Fergalicious

Kirigati, nog nooit van gehoord.