Geen zin in die discussie. Als jij het raar vindt staan, dan is het zo.
Er is geen discussie? Ik wijs iemand er gewoon op dat het geen correcte manier is aangezien het al jarenlang een probleem is, er is verder ook niks aan de hand. Wel beetje jammer dat ze net bijna allemaal van de balk afgingen op hun beste toestel
Als ik er naar kijk zie ik bij China echt blije kinderen en bij Italie serieuze volwassen vrouwen, ookal zijn ze gemiddeld misschien even oud en trainen ze vast even hard en serieus. Maar ik noem een vrouw van 35+ vaak ook nog een meisje. Je kan toch niet ontkennen dat die Chinese vrouwen er jong uit zien.
Sneu NL dame tijdens skateboarden is gelijk gevallen (wel gelijk doorgepakt niks ernstigs maar wel kut voor de punten)
Edit: oh beste run telt dus is nog kans!
Klopt… Nationaal doen ze het dan allemaal keigoed en dan komen ze op een WK of OG en dan gaat het vaak mis, zo zonde. Het went ook nooit als fan helaas.
Wel bijzonder dat de Braziliaanse bij het skateboarden (muziek)oortjes in heeft?
Verkeerde volkslied bij basketbalwedstrijd Zuid-Sudan. Ze speelden die van Sudan, gaat lekker daar. Ligt politiek ook nogal gevoelig
Even een momentje van rust in mijn drukke turn-kwalificatieschema van vandaag Tijd voor een kleine update vanuit andere gebieden van Parijs
Handboogschieten
team vrouwen - 1/8e finale → gewonnen door naar de kwartfinale (vanmiddag 14.15)
Beachvolleybal
Van de Velde / Immers (m) → 1-2 verloren (poulefase)
Roeien
Scheenaard / Veldhuid – dubbeltwee herkansing (v)→door naar halve finale
Meester / Clevering → twee-zonder (v) → (heats) → door naar halve finale
Vier zonder (v) → (heats) → door naar de finale
Zwemmen
Tes Schouten – 100 meter schoolslag (v) → 5e (series) → door naar halve finale als 14e
Kai Westering – 100 meter rugslag (m) → 1e (series) → niet door naar halve finale op tijd
Zijn het geen oorbellen?
Zo veel respect voor Simone Biles. Wat een levende legende is deze vrouw. Ik hoop dat ze er zelf ook enigszins van kan genieten.
Niet deze Braziliaanse, er is er nog een die de haren vast heeft!
Hij doet amerikaanse verslaggeving haha zo leuk
Ojaa inderdaad! Zie het nu
Wel gek ja, maar vind het ook echt lawaaierig op de achtergrond moet ik zeggen, lijkt me irritant als er net een kutlied voorbij komt en je net moet
Ja kan het me goed voorstellen hoor! Was alleen verbaasd dat zoiets mag.
Wel echt heel erg leuk om eens skateboarden te kijken, vind het heel erg knap!
Hoe kijken jullie turnen met commentaar? De algemene stream van hbo is stil bij mij, vrt moet je belg voor zijn en bij nos ben je overgeleverd aan de programmering
Die Japanse meid van 14 is echt bad ass ( )
Bij ons in de skatehal was vorig jaar ek skateboarden en dat was zo vet, zat er ook ineens helemaal in terwijl ik er weinog van weet. Keet traint daar ook nog af en toe weet ik.
Is het turnen al afgelopen? Of kan ik dit nog kijken via hbo Max?
Ja, je kan om 15u naar andere landen kijken.
Ok dit was het wat dom zeg, wist niet dat het een mogelijkheid qas