Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Ik kijk hockey nu. Jammer dat India achterstaat, zou echt een stunt zijn als ze dit winnen

Omg die Iraniër ff 200 kilo… volgens mij was het een power snatch? Hij ging niet door 90 graden!

Edit: hoooly shit Lasha! 208 kilo in zijn eerste ronde, Olympisch record! En hij mag er nog 2!!!

2 likes

Ja echt zo ziek, niet normaal

Haha thanks voor het live verslag! Ik kreeg het helaas niet voor elkaar om stiekem onder werktijd nog ergens een account aan te maken enzo. Zo balen. Hopelijk nog ergens terug te kijken later.

Echt genieten dit haha… wat een vent!

Edit: NAAAH als je dacht dat het niet beter kon, hij snatcht gewoon even 223 kilo! Wereldrecord! Hij wil ff alle hokjes afvinken vandaag denk ik.

2 likes

Ja en het zag er echt zo easy en clean uit! Wat een vent

Hij gaat wel ff 500 plus totaal denk ik toch? Hij moet een extra koffer mee naar huis voor al die records.

1 like

Ah Brons voor Maikel van der Vleuten samen met Beauville :3rd_place_medal:

12 likes

BRONS :heart_eyes::star_struck: heb staan springen in de huiskamer

2 likes

Wauw, echt heel knap!

Denk echt dat Nederland het pittig gaat krijgen tegen Frankrijk (handbal)

Edit: oh no hoop dat het geen ernstige blessure is van Abbingh…

3 likes

Wat jammer zeg die handbalsters tot nu toe. Dacht dat ze misschien wel een kleine kans hadden, maar dit is een beetje een deceptie…

2 likes

Ah lekker Enzo

Ik ben ineens blij dat ik weg moet en het niet kan afkijken :see_no_evil:

1 like

Aaah ik scheet echt even in mijn broek toen de jury ineens een review wilde bij de laatste lift van Enzo, maar gelukkig! En een totaal van 400 kilo, heeeeel netjes. En met al die no lifts van andere ook niet laatste hahaha

2 likes

Hoewel dit ziet er weer wat optimistischer uit

2 likes

Jeetje wat een aparte eerste helft bij het handbal :sweat_smile::frowning:

Nou, als ze zo doorgaan met al die no lifts eindigt Enzo nog op het podium hahaha

Haha wat een koning, deze muziek nu ook, heerlijk

Laatste lift zo 263? Om ook maar ff het Olympische record op de C&J te pakken?