Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Hahhahah triest

Nils van der poel gaat bergsma ook wel voorbij denk ik. Of een tedjan. Of misschien gaat swings nog een uitschieter doen.

Ben er bang voor maar denk dat Roest het podium niet haalt😭

2 likes

Ja die jac orie ploeg stelt toch teleur

Helemaal kapot :stuck_out_tongue: Wel goed gedaan!!

Podium heb ik nog wel hoop op maar denk wel dat het niet genoeg gaat zijn voor goud. Die Nils van der Poel is zo gevaarlijk snel volgens mij.

Gas erop vrind

Ik gun het Proest :trophy:

6 likes

Nee niemand

5 likes

Het voorstellen was ook zoooo akward. Hoi ik ben Jorrit, ja hoi ik ben Marrit. Hij kreeg daar echt een error van haha. :joy:

Haha ja hij had toch ook aan de stok met Kramer

Daarom is ie ook nooit opgesteld voor team pursuit. Niemand kan met hem

1 like

Nou dit wordt hem niet

1 like

Klopt ja. En altijd volledig team USA door zijn vrouw. In Amerika dit en zus en zo ….

2 likes

Hahha ja hey helpt ook niet mee dat hij Anema als coach heeft. Die heeft het ook altijd aan de stok met iedereen.

1 like

Nee yes, roest nog 1 gelukkig. Hopelijk wint roest zilver​:partying_face::partying_face::partying_face:

1 like

Altijd ook een beetje zuur dat Ted Jan voor Canada schaatst. Hij kon de selectie in NL niet halen toch ooit?

1 like

Klopt, maar vind Ted Jan ook een beetje een Bergsma. Bah

3 likes

Ik vind het wel jammer dat er nu nog zoveel ritten zijn. Want vanaf nu ben ik dus eigenlijk de hele tijd aan het hopen dat ze langzaam gaan of stuk gaan, beetje negatieve vibes aan het sturen haha. Vind het leuker als er een Nederlander in de laatste rit zit zodat ik lekker kan aanmoedigen voor de tv. Nu moet ik dingen roepen als: ‘Doe maar rustig aan! Je benen verzuren! Ja een misslag!’

10 likes

Had je 2 van die types gehad idd, moet je toch niet aan denken.

Ik kan me ook herinneren dat ik ooit een artikel over Bloemen gelezen heb waarin ook gesuggereerd werd dat hij een beetje een enfant terrible is, waardoor het ook niet haalbaar was in Nederland ofzo. Ik weet alleen de details niet meer, haha.

1 like

Hahahhahha

en terecht wel

Ja hij heeft beetje amerikaanse vibes op een niet positieve manier.

Maar ik geloof het direct. Daarnaast is de top in NL natuurlijk ook zo goed, dus in andere landen kom je al snel beter uit de verf als je in NL niet met de top mee komt.

1 like

Mn vriend kijkt me scheef aan, ik zit hier namelijk in een Team Canada shirt :face_with_hand_over_mouth:

Vind die pakken van Canada ook echt mooi. (en ja ik heb een zwak voor Canada, haha)

1 like