Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Nee ik wil hem niet delen

3 likes

Nee, laat maar. Het regent me te hard.

Ik zal alleen naar hem kijken

1 like

Grijze Calvin klein boxer :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Is er verder nog wat leuks vandaag met medaillekansen voor NL? Ik vind de zomerspelen altijd wel leuker om te kijken, volgens mij is er vandaag alleen nog een beetje curling :rofl:

Ik zit in de auto en moest deze wedstrijden op de radio luisteren, maar heb toch alle reacties qua uiterlijk geliked :rofl:

1 like

Geen Nederlanders meer vandaag! Geen idee wat voor sporten er komen

2 likes

Ja blijf erbij hij bouwt zijn race altijd goed op.

Het was Roest hartstikke gegunt, maar dit is wel verdient. Pfoe even weer bijkomen hoor

1 like

Je kan ook dit gaan doen

8 likes

Alweer naar binnen gegleden?

1 like

Ahwwww trillipje :pleading_face:

2 likes

Samenvatting interview met Bergsma: Ja… Ja…

Ja…Ja…

Maaruh… Ja…

1 like

Kwammergewoonnietlekkerin

2 likes

Endangeenthialfijs,maakthetextrazwaar

1 like

Nope, vandaag geen Nederlanders meer in actie.

Morgen weer een nieuwe dag met de 1500meter schaatsen voor vrouwen.
En de 500m (v) shorttrack en 1000m ('m) shorttrack

Jeetje hij is wel echt arrogant die Van der Poel

Er was net een interview met een Nederlandse snowboarder, en er stond irene schouten onder hahahha. Ze haalden het wel heel snel weg. Maar wel slecht😅

1 like

Ja vooraf aan de wedstrijd ook al zo uit de hoogte. Niet heel lekker om naar te luisteren :roll_eyes:

Ja bah. Hij reed in de aanloop naar het toernooi op een afstand van 5 seconden maar dat vond hij niet leuk want hij wilde uitdaging. :roll_eyes::roll_eyes:

4 likes

Ja dit is wel een beetje jammer. Die jongen is heel eigenaardig. Had ooit ook een spanddoek voor Roest gemaakt om hem zogenaamd aan te moedigen (terwijl hij zelf ook moest rijden). Beetje rare (Zweedse?) humor wel.