Wat een geweldige rit heeft ze gereden op het moment dat het moet. Historisch was dit. Prachtig!
ach joh laat sporters gewoon reageren hoe ze willen na een tegenvallend resultaat
Ja ik denk dat als ze eerlijk is ze ook wel weet dat dit voor haar het maximaal haalbare was. Ze zat op anderhalve seconde van Wust en een seconde van Takagi. Maar ik denk dat je als topsporter toch altijd op meer hoopt. Er wordt ook altijd gezegd dat de Olympische Spelen bijzonder zijn in die zin dat er altijd mensen zijn die ineens boven zichzelf uitstijgen en je hoopt natuurlijk dat jij diegene zal zijn.
Ze reageert ook zo als ze wel wint vaak genoeg een kritische winnende anyoinette gezien omdat het alsnog geen perfecte race was en alles analyseert.
Meid, loat goaan
oh die emotie bij Ireen, ik schiet er ook van vol
Lol dat is wel heel makkelijk praten zeg
Die mindset legt haar ook geen windeieren he? Dus ik gun het haar eerder dat ze het los kan laten en er ook van kan genieten, maar zo makkelijk zal ze het niet kunnen âloaten goaanâ
Ik zit gewoon met Wust mee te huilen
Pfff janken hier
Wauw, ik bedoel hier juist mee dat ik hoop dat ze er van kan genieten want ze heeft het hartstikke goed gedaan
Je reageert toch op een reactie âlaat haar reageren hoe ze wilâ met âja maar als ze wint dan doet ze ook zo, laat het gaanâ
Weet niet hoe ik dat nog kan interpeteren zoals je nu aangeeft
Omdat ze altijd ze kritisch is op zichzelf. Ik hoop dat ze een keer tevreden kan zijn
Ik ookâŠ
Ik snapjullie punt, ze heeft niet gewonnen en het staat haar vrij te balen. Ik vind het alleen jammer om haar altijd zo te zien, altijd heel hard voor zichzelf, ook als ze wel wint. Heb het gevoel dat zij alles overanalyseert. Laten we niet vergeten dat ze binnen een dag helemaal terug is geklommen na haar 3km.
En nu ga ik taart kopen voor WĂŒst Ă©n De Jong.
Zo mooi dat Ireen Paulien ook noemde. En hoopt dat ze ergens daarboven een feestje viert. Ik hoop het ook
WAT EEN KONINGIN DIE WĂST!! Waa helemaal blij
Raam open zetten voor frisse lucht en gewoon tv blijven kijken
Zo, weer klaar voor het middagprogramma! Vind shorttrack sowieso heel leuk om naar te kijken dus hoop op een mooie middag
Hahah ja he, dat probleem had ik zaterdag ook al! Maar blijf nu wel kijken.
Pfff jeetje wat knap. Ongelooflijk! Hier ook tranen, ohhhh helemaal vol om haar vriendin Paulien bovenâŠ
En nu spannende shorttrack!
Ze rijden echt zo hard altijd. Knap