Omatopic (Deel 1)

Dit is gaaf zeg! Heel mooi gedaan en in een uurtje zeg je :smile:

Dankjewel! Als je die knopen eenmaal doorhebt is het zo gedaan, ik heb een deel wel van Pinterest afgekeken hoor.

Net bij zo’n bomvolle hobbywinkel met van die freubeldames geweest, wat een feest. Ik heb houten kralen, koord, ophangringen, 2 scharen en een snijmatje gekocht. Matje om veertjes uit te kammen!

2 likes

Ik ga weer eens kijken op pinterest. Hoeveel koord heb je gebruikt denk je?

12 keer 3 meter, en dat was krap maar dit is 5mm koord. Met 3 of zelfs 4mm kom je makkelijk uit. Als je hem na wil maken heb ik wel een betere foto voor je!

Graag!

Echt heel cute! Begin je vanaf onder?

Klik alhier voor close ups!

Het stukje waar de pot in gaat vond ik nog het moeilijkst, ik heb de koordjes met plakband op een leeg potje gedaan om het een beetje te leiden zeg maar. Als je er niet uit komt weet je me te vinden!

1 like

Nee vanaf het stokje! Steeds verder naar beneden knopen.

1 like

M’n eerste dip dye! Ik heb meteen meer kleuren besteld, zo leuk om te doen.

14 likes

@vuilnisglitter Ik heb de macrame plantenhanger deels kunnen maken. Er was te weinig touw haha, nu heb ik alleen het eerste gedeelte. Ook leuk hoor :sweat_smile:

1 like


Ik ben met een mandala bezig (beetje groenige achtergrond). Maar hoe kan ik dit nu het beste vergroten, wil het liefst ter grootte van een hoepel :v:
Hoe ik het nu het beste kan meerderen weet ik niet zo goed of is dat vooral uitproberen?

Edit: op mezelf geantwoord maar ik bedoelde natuurlijk @Zoeva
Had je 3 meter geknipt of korter? Met dunner koord scheelt het echt zoveel!
Ik heb gister nog een dubbele gemaakt met 2mm, vind hem echt schattig:

En aan een monster project begonnen, heb het al 2 keer uitgehaald en opnieuw begonnen omdat ik zonder pattern werk. Mooie leerschool zo haha.

10 likes

Wauw! Deze vind ik echt leuk! Ik heb je Etsy shop opgeslagen :smirk: Ik ben zelf al voorzien, maar misschien voor m’n vriend binnenkort als z’n huis klaar is. Dat het dan via het forum gaat vind ik extra cool :smile:

Haha nouuu… Er stond inch en geen cm, dat was mijn fout :rofl:

De volgende keer haal ik meerdere bollen. Waar haal jij ze?

Wat lief, dankjewel! Stuur me tegen die tijd even een pm, krijg je natuurlijk forumkorting.

1 like

Oh oeps! Ik ben allemaal verschillende leveranciers aan het uitproberen, via Etsy, Bol maar ook Bang good etc. Tot nu toe vooral tevreden over Garenxxl. Veel keus! De meeste hobbywinkeltjes hebben ook wel wat liggen maar dat is meestal wel dun spul, 2mm en 3mm.

2 likes

Roze giraffe gemaakt nu in mijn zwangerschapsverlof! Vind m zo lief geworden

22 likes

Ah zo lief :heart_eyes:

1 like

Echt heel leuk dit! Heb je een tutorial of patroon hiervan?

Ik weet niet of dingen met klei hier ook mogen maar wist geen beter topic. Ik heb kleien ontdekt en ik vind het fantastisch! :grin:

14 likes