Omatopic (Deel 1)

Oh wauw. Wat een leuke tas. Mooie combinatie ook, die twee stoffen. Ik zou willen dat ik zoiets ook zou kunnen

1 like

Neeee kan ik niet maken thuis :joy:

1 like

Jammer, spinnen is echt zo leuk eenmaal je het kan.

En eigenlijk ook niet zo moeilijk om aan te leren.

Ik vind het persoonlijk enorm rustgevend!
En heerlijk om bvb in het voorjaar lekker met het wiel buiten te gaan zitten…

1 like

Mocht ik nu wat dichterbij wonen … lijkt me heerlijk om te doen

1 like

Ik krijg continentaal tot nu toe niet onder de knie. De spanning op de draad houden lukt me niet. Overigens ook niet als ik mijn draad tijdens mijn ‘normale’ brei techniek op een andere manier probeer vast te houden.
Misschien moet ik gewoon een tijd op proeflapjes oefenen oid, maar voel me echt een brei-noob dat ik maar op 1 (ook nog eens vreemde) manier mn draad op spanning kan houden!

1 like

Ik probeerde het en vond het niks maar bleef t af en toe tussendoor doen en toen ineens was het wel het fijnste!

2 likes

Continentaal brei ik trouwens ook losser dan op de “klassieke” manier.

ik hou mijn garen op deze manier vast:

1 like

Mijn eerste werkje ooit is af!!

afbeelding


Er zitten wel wat gaten in en m’n uiteindes gingen helemaal mis en af en toe heb ik telfouten gemaakt en ik moet nog leren fouten te herstellen. Maar ik ben zo trots :tada:

28 likes

Leuk!!! Goed gedaan!!

1 like

Is dit je eerste werk?! Jeetje wat knap. En wat een tof kleurtje!

2 likes

Ja heb eerst een paar proef lampjes gemaakt maar hier las ik dat het beter was om gewoon met iets te beginnen dus heb deze tutorial gedaan;

Mijn uiteindes mislukken nog telkens en ik heb dus best veel fouten maar ik kan het redelijk weg moffelen en de wol maakt het ook gezellig pluizig haha. Heerlijk kleurtje van de zeeman

Ben zo blij haha. Dat sit gewoon uit m’n eigen handen komt! Van een bolletje wol naar een echte muts :grin:

Je hebt een badge verdiend :wink:

1 like

Oooh zo lief haha bedankt :grin: Ik heb mijn muts vandaag zelfs mee naar werk genomen om te laten zien :joy:

3 likes

Laatst begonnen met borduren, moet ergens de tijd mee doden tijdens mijn zwangerschapsverlof.
Net klaar met onderstaand. Smaakt naar meer!

32 likes

Super netjes gedaan! Ik word ook helemaal vrolijk door alle kleurtjes :heart_eyes:

3 likes

Ik heb deze twee pas af. Nu bezig met een trui voor mezelf en een bestelling voor poppenkleertjes :heart_eyes: Heb de smaak weer helemaal te pakken haha

22 likes

“Het is geen combinatie, maar wil je bitterballen bij je macaroni, of wil je die rond een uur of 9? Het is niet veel macaroni, dus ik kan er ook nog rosti rondjes bij bakken” :rofl:

I’m intrigued

1 like

Inmiddels 4 bitterballen en rösti rondjes verder en krijg nu een berlinerbol :joy: Gelukkig fiets ik naar huis.

Maar kreeg je het van je oma of hoe ben je in dit topic beland?