Omatopic (Deel 1)

OH WACHT, ik zit verkeerd denk ik. Ik dacht dat ik in het oma opmerkingen topic zat.

Excuus excuus.

6 likes

Haha, vond het wel gezellig al hoopte ik wel dat je ineens een foto zou plaatsen van een gehaakte bitterbal en Berliner :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Bitterballen :+1:

Ik heb een nieuw project, ga met de hand een quilt maken :zipper_mouth_face:
Tot nu toe stoffen uitgekozen, papieren mallen gemaakt en 1/3 van de stof uitgeknipt. Ga hier maar eens mee beginnnen!

15 likes

Ooh waauw super toffe combinatie zo

Ik wil dit ook geloof ik

Bedankt! Vind stoffen en kleuren uitkiezen altijd zo leuk :relaxed: Ik ga morgen kijken of het naaien een beetje lukt, wil het op de ‘English Paper Piecing’ manier gaan doen, ben benieuwd.

Mocht je in de buurt van Utrecht wonen, daar zit echt een heerlijke quilt/patchwork winkel, sowieso leuk om te neuzen!

Absoluut :sweat_smile: Ik heb het nog nooit zo een groot project gedaan dus geen idee hoe ik het ga vinden. Wel eerder een mobile met vilten figuurtjes gemaakt, maar dit is toch een ander kaliber ben ik bang.

1 like

Zijn er volgende week meiden die naar de handwerkbeurs in Zwolle gaan :smiley:

Wauuwww heeel erg mooi! Dat knuffeltjes is echt goed gelukt! Heb je daar misschien een patroon van? :innocent:

Ik heb ‘m zonder patroon gemaakt, maar ben wel bezig om het patroon uit te schrijven. Als het af is wil ik het je wel toe sturen? :grin:

1 like

Oooohh wat lief!! Heel erg graag! Op google zie ik wel wat zelfgemaakte exemplaren, maar die van jou is het mooist!

Heeft iemand hier ervaring met het rondbreien van een trui waarbij je een telpatroon volgt? Kom er niet uit of ik de instructies snap, of dat ik te moeilijk denk.

Rokje voor de dochter genaaid (deel van haar roodkapje kostuum). Derde keer dat ik iets maak op de naaimachine maar ben super trots op m’n rechte stiksels haha

14 likes

Het was zooo veel werk, maar ik ben echt blij met mijn weefsjaal! :grin:

En dit dekentje is een kado voor mijn nicht voor haar tweede kindje, ben ik ook heel blij mee.

26 likes

Echt prachtig je sjaal!

1 like

Wat leuk deze! Heb je hier een patroontje van?

Wauw, wat een prachtige sjaal :heart_eyes:

1 like

Ben bezig met een vestje voor onze dochter en ik vind ‘m zo leuk worden! Nog lang niet af natuurlijk, maar wilde het toch delen haha

6 likes

Kwam dit tegen, misschien leuk voor als iemand eens een trui wil breien maar nog niet goed durft :smile:

1 like


Kraamcadeautje :smiling_face_with_three_hearts:

30 likes

Wauw :heart_eyes::heart_eyes: