Omatopic (Deel 1)

Wow, mooie collectie!

1 like

image

Gaat goed. Nog anderhalve week om ‘m af te maken XD. Ben wel zo klaar met die katten nu :rofl:

17 likes

Woooow jij gaat ZO HARD! En kijk Abby nou, zo schattig <3

1 like

Komt dit nog goed?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

16195166228214515757871354743383

1 like

afbeelding
Fade van restjes, het wordt een sjaal

16 likes

Het kwam goed.
20210427_171448

Alleen kijken of ik r met kleine aanpassingen kooppatroonwaardig vind.

30 likes

Nee alleen dr jurkje en strikje. Al zou t denk ik wel lukken in 1 dag. Zeker nu ik een “patroon” heb.

1 like

Te leuk!

1 like

Super schattig! Ik zou het patroon zo van je kopen.

1 like

Ah zo lief

1 like

@Whoopdidoo wat een cutie met dat strikje!

Eerste borduurwerkje in ring begonnen sinds lang. :smiling_face_with_three_hearts:

afbeelding

14 likes

Wat een vrolijk, zomers patroon met al die bloemetjes! Heel leuk!

3 likes

Wat leuk! Ik vraag me dus altijd af welke steek dit is.

1 like

Satin stitch!

1 like

Mijn muts is af (foto volgt nog). Na mijn laatste steek heb ik echter de draad niet door de lus gehaald (vergeten) maar direct zo weggewerkt. Zou dit loskomen? Ik twijfel of ik dit nog moet rechtzetten of niet. Maar ligt nu netjes te drogen op een blockmat. En als het niet nodig is, doe ik het liever niet natuurlijk.

En heb ook een proeflapje gebreid voor de flax die ik wil maken voor mijn dochter. Ook dat ligt netjes te drogen. Eerste keer dat ik dit doe maar lijkt me wel nodig voor een eerste trui.

Haken/breien tijdens een vergaring ga ik wel missen eens ik terug naar kantoor moet :grinning:. Kan me beter concentreren zo.

afbeelding

26 likes

Geniaal! Ik deed dat tijdens studeren vroeger, concentratie ging zoveel beter idd.

Wat een mooie kleuren trouwens.

1 like

Wat een heerlijke warme deken lijkt me dit (en die kleuren ook :heart_eyes::heart_eyes:). Klopt het dat dit steeds 2 stokjes samen haken is, gevolgd door een losse?

1 like

Wat voor wol/garen gebruik jij voor de poppetjes die je altijd hier laat zien? Ziet er uit als een fijn stofje en je popjes zijn zo mooi altijd! Deze is ook weer superleuk :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik gebruik dit patroon:afbeelding

En ja het wordt lekker warm denk ik.

2 likes