Omatopic (Deel 1)

Is het leuk om een forum groep te maken op Ravelry? Zodat we makkelijk elkaars werkjes kunnen bekijken? Of voegt dat weinig toe? :thinking:

6 likes

Vind ik leuk, maarja ik vind t ook leuk om jou te volgrn op insta, dus wie weet ben ik bevooroordeeld haha

Jaa leuk!

1 like

Haha, nou lets do it dan. Kunnen er altijd nog mee kappen als t niks is.

Hoe noemen we het? Feminarum? FF? FF oma’s? Of iets ‘geheimer’ dat het niet direct aan hier te koppelen is?

2 likes

Ik heb echt geen reet te doen dus 1 instemmend bericht is alles wat ik nodig heb

3 likes

Voor het ravelry linkje kun je een bericht sturen aan een van de deelnemers hiero, die kan je wel verder helpen. :slight_smile:

5 likes

Deze? https://pin.it/idk6hkzsohimly

whahahaha. Dan ben ik een week jullie aan het spammen haha. Ik word dolgelukkig van mijn stash, heb nog altijd nooit op voorraad wat ik nodig heb, maar hij is inmiddels wel formaat gênant. Zeker nu ik van mijn appartement terug naar mijn ouders ben verhuisd en alles op een plek staat :flushed:

1 like

Ik ga het binnenkort weer een keer opruimen. Krijgen jullie 12+ dagen elke dag een andere bak te zien haha Gelijk motivatie om het netjes te maken :slight_smile:

3 likes

Jaaa!

Ik snap niet waarom ik dit topic nooit zie? Ik moet het elke keer zoeken en dat vergeet ik vaak.

Superleuk die ravelry! Ik ben lid geworden!

En ook die ravelry thread met gratis patronen <3 elke dag kijken hehe

2 likes

Ik heb dat ook met dit topic, super vreemd! Staat ondanks bookmark steeds onderaan de lijst?

Ik heb me ook aangemeld, ik ben meloenijsje. :grin:

1 like

Ik weet niet waar ik nou moet posten, hier of op ravelry haha.
Ben zo blij met hoe mn gebreide knuffel vordert, voorkant;

Achterkant;

Ziet er wat gek uit nog zo maar wordt echt tof denk ik :slight_smile:

7 likes

Wat leuuuuuuk dat iedereen het leuk vindt! Ik ben blij!

We kunnen dus bij @Delos aankloppen voor prijsjes voor KALs? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik keek laatst een film (what if) en daarin zat een stukje dat vriendinnen zaten te breien in een wolwinkel wat ook een café was. Zou dat in Nederland ook ergens zijn? Lijkt me zo gezellig

3 likes

Haha kan vast wel wat leuks voor prijsjes vinden!

1 like

Ja leuk! En 420 meter kan voor een sjaal al best goed zijn denk ik. Weet niet hoe oud ze is, maar voor een volwassene is een sjaal volgens mij vaan 150/200 cm ofzo? Voor een kind kan dat een stuk korter

1 like

Of een mouwloos vestje?

1 like

Ja weet er wel een. Ik pb je wel even!

1 like

Klopt! En Wolgoed in Dordrecht @bertha