Ja hé. Ik heb vorig jaar september voor het eerst wat besteld van dat merk. Ze hebben zulke leuke patronen. Maar klopt, je doet er echt uren over. Ben denk ik al 4 uur bezig geweest met een stukje van 7 bij 7 cm
Leuk wolletje! en er breien er hier zeker wat sokken! Boven je post link ik ravelry. Daar staan heel veel patronen op.
Ik zal eens kijken. Patronen lezen kan ik namelijk niet, dus hopelijk is het begrijpelijk voor me.
Borduren mag ik erg graag, dit is mijn laatste finish. Moet hem nog afmaken als hanger voor in de paastak.
Ik vind het zo leuk dat jullie borduren, vroeger deed ik dat met mijn buurvrouw en later ging ik kaarten borduren. Mijn tante heeft een groot borduurwerk hangen van de Efteling, heel gaaf
https://www.eftepedia.nl/lemma/Borduurpakket
Er zijn hier genoeg breisters die je daarmee kunnen helpen! Je kunt al een hele sok breien dus de steken ken je, alleen misschien niet bij naam.
Eens met Bertha, onze FF Oma’s willen altijd wel helpen
Even tip. Sarah K. Benning verkoopt weer haar borduurpatronen. Ze brengt 1 keer per maand een nieuwe uit en na een maand, kan je ze niet meer kopen. Ze heeft nu al haar patronen online gezet met korting tot het einde van maart vanwege alles wat er aan de hand is. Misschien interessant voor degene die borduren hier
Ik heb mijn monsterproject al eens eerder gepost. Het werd wel eens tijd voor een update.
Dit is Fall Fairy van Ruth Sanderson. Omgezet naar patroon door Heaven and Earth Designs.
Ik heb mezelf tot doel gesteld om hem dit jaar af te maken. Omdat ik hiermee al een jaar of 8 af en aan bezig ben. Of het gaat lukken…? We gaan het zien.
Allemachtig wat een knap werk Sparklepony! Kudo’s!
Woow, heel knap gedaan!
Ooh wat knap! Ik hoop dat het je dit jaar gaat lukken!
Dank jullie wel! Ik moet elke dag 268 kruisjes zetten wil het lukken heb ik uitgerekend. Maar ik loop al wat dagen achter nu. Dan is het niet anders hoor dan lukt het volgend jaar wel, maar wil het wel proberen!
Whaah wat een monsterproject, haha. Wel supercool! Ik ben pas net begonnen, haha dus voor mij zijn 50 kruisjes al veel (met tellen ect ;)).
Heb je al een idee waar je em uiteindelijk wil tentoonstellen? Want dit verdient een mooi plekje als het af is!
Nee ik heb nog geen idee eigenlijk! Maar na al het werk wat er in zit is het jammer als hij in de kast beland.
Oh hemel French knots! Doe het jezelf niet aan.
Ja ik heb dus geen tips.
@vuilnisglitter French knots heb ik de grootste haat-liefdesverhouding mee. Het is de duivel, maar het resultaat is zo mooi.
@anon95960165 Voor de stitches zijn ook tutorials te vinden op youtube, wel onder de engelse naam!
Voor de rest zijn de nummers die op de kleuren staan de nummers van de DMC-garen die daarbij horen, en het meter erachter is waarschijnlijk hoeveel je nodig hebt?
Ik hoop dat dit je wat kan helpen!
Er is dus helemaal geen uitleg welk gedeelte welke stitch nodig heeft?
Beetje onhandig dit, maar…
Dit is de stem stitch. Ik zeg alles op z’n Engels, want ken alleen die benaming
Deze blaadjes zijn de lazy daisy stitch
En dit hier is de satin stitch
En deze roze bolletjes lijken french knots te zijn