Omatopic (Deel 1)

Oh die zijn wel heel leuk (ik zie er gezichtjes in) maar idd wel een beetje duur…

Een tas haken lijkt me ook heel leuk! Maar eerst die sjaal maar is af zien te krijgen voor de winter…

Ooh :heart_eyes: Waar is die sock blank van?

1 like

Ik ben nu ook bezig met een sock blank. Was de bedoeling dat ik deze met kerst op zou zetten, maar toen niet gelukt en had nu (door mijn thesis) wel behoefte aan een leuk, maar makkelijk project. Vanilla sokken dus. Heb ze bijna af. Kerst in mei is ook wel leuk!

10 likes

Citaat VU

Ja, ik ook! Zijn heel fijn!

Hahaha ik wilde hier heel enthousiast komen vertellen hoe geweldig en lief mn oma is.

10 likes

Omdat ik het mooier vind als het hele strakke vierkantjes worden, plus dat het makkelijker aan elkaar haken is als alles precies even groot is.

5 likes

Haar wol is zo tof! Ik moet me echt eens op gaan geven voor haar maandelijkse themas!

Ik heb via Ali expres… zien er precies t zelfde uit als zon setje dat te koop is bij pippoos. Bij pippoos 25 euro en via Ali 5 euro ofzo

Ik had vorig jaar haar advent kalender. Dat was ook echt zo leuk! En de wolletjes waren echt mooi!

1 like

Ze zien er misschien hetzelfde uit, maar ik kan he verzekeren dat ze niet hetzelfde zijn qua kwaliteit.

Waar merk je dat dan aan? Vind ze fijn vasthouden dus dat is toch genoeg. Vind bij breinaalden wel heel veel verschil tussen duur en goedkoop zitten, maar bij haaknaalden heb ik dat totaal niet

1 like

Aan bijvoorbeeld snel.afbreken van het metalen deel en haakjes of scherpe puntjes aan het metalen deel. Nou kun je die er nog een keer afschuren, maar als ze breken dan kun je er niks meer mee. En vaak stroef inderdaad.
Die van Clover gaan je hele leven mee.

Hmm ik blijf sceptisch :stuck_out_tongue: ik heb mijn haaknaalden een half jaar dus dat is nog niet zo heel lang, maar ze zien (en voelen) er nog uit alsof ze net nieuw zijn. Ik vind de clover soft touch er iig interessanter uitzien dan die gewone clover set en die kun je per stuk kopen dus wie weet als ik ooit weer een groter project begin.
Maar voor nu geef ik vooral mijn geld uit aan mijn breinaalden en wol collectie dus het geld rolt wel geen zorgen. :upside_down_face:

2 likes

Sceptisch mag :grin: Mijn lief gaf mij vorig jaar, op een dag dat ik me heel kut voelde, een setje haaknaalden. Helaas voor hem zat de prijs er nog op :joy:. Waren vrij goedkope naalden en ze haakten echt zo beroerd. Heb ik hem nooit verteld :flushed: maar ik heb ze weggegeven :flushed:

Mijn sokken zijn af en ik heb precies nog een Santa over, maar die gaat lekker in mijn sokkendeken.

8 likes

Ik had er enkele gespannen met die truc van sateprikkers op isomo. Maar ik vond dat ze dan te veel uitgerokken waren, dus heb ik het niet meer gedaan sindsdien.
Nu zijn niet alle vierkantjes even groot, het is niet perfect, maar het is wel oké voor mij :stuck_out_tongue:

1 like

Oh wat leuk! Het is wel even wat vervloeken in het begin, maar je krijgt er al redelijk snel handigheid in.

1 like

Oh haha, ik werk meestal zonder patroon, of ik teken ze zelf. Ben geen groot tekenwonder, maar het werkt wel

1 like

Dat is ook wel zo! (ik was gewoon te eigenwijs ervoor)

1 like

Dit kleine dingetje net geborduurd

3 likes