Ondergoed-topic

Ha, dit klinkt heel heftig, is zeker niet de bedoeling! Mag ik je een pb sturen om te kijken of we het alsnog kunnen oplossen?

1 like

Dat mag hoor en vind ik lief aangeboden maar de aankoop is al langer dan een jaar geleden dus ik verwacht niet echt nu nog een oplossing.
Er werd me destijds gezegd dat ik maar moest wennen aan het strakkere gevoel. Ik had toen beter voor mezelf op moeten komen, ik wilde te graag af gaan op advies dat zeer overtuigend werd gebracht. Plus ik had online bijna alleen maar positieve ervaringen gelezen dus ik ging ervan uit dat het wel aan mij zou liggen dat ik zoveel pijn en plekken kreeg van mijn nieuwe bh’s.

Ik zie de ervaring nu maar als leergeld betaald en hoop met het delen ervan vooral anderen mee te geven dat advies bij passen fijn is maar luisteren naar je eigen lichaam en wat je zelf nog comfortabel vind echt t aller belangrijkste is. Niet iedereen is gebaat bij een hele strakke bh, dat is niet altijd een kwestie van wennen. In ieder geval niet in de mate waarin ik het heb geprobeerd met de littekens als gevolg.

1 like

Je hebt een pb!

1 like

Jaa hier ben ik ook benieuwd naar! vind de andere 2 modellen ook leuk… Zit al een week te twijfelen om 24 euro aan een onderbroek uit te geven :sweat_smile: iemand haal me over

Ik heb m’n vriend een dikke hint gegeven, dus misschien krijg ik er 1 als anniversary cadeautje in januari :innocent:

Vallen panty’s onder ondergoed? Ik vind van wel. Deze moet je niet kopen in elk geval:

Na 1 dag dragen (thuis) zien ze er zo uit

Deze moet je hebben

Daar doe ik al een half jaar mee, draag hem meerdere keren per week en is ook al vaak gewassen.

6 likes

Ik heb onlangs deze bh’s ontdekt en ik vind ze mega chill. Ze zitten heel lekker, fijn dat het katoen is en geen beugel! Je ziet ook geen rare lijntjes lopen ofzo onder strakke tops. Je moet wel geluk hebben met de maten volgens mij, die zijn een beetje random. Maar verder 100% would recommend

Deze zitten idd heel lekker maar slijten bij mij heel snel, na 1/1,5 jaar zijn de bandjes kapot. Ze zijn gelijmd en niet gestikt nl.

1 like

o hmm dat is minder!

Koop je die in je eigen maat of een maat groter?

Mweh die lockdown komt me helemaal niet goed uit :sob:
Mijn beha’s zijn denk ik te klein en sommige te ruim geworden en nu zit die band dus niet meer lekker. Maar ja, kan niet naar de winkel dus even volhouden nu. Kan iig lekker doorsparen zodat ik extra veel kan kopen

of lekker zonder lopen nu je toch veel thuis bent (en je lichaam dat toelaat) :smiley:

1 like

Ik ben niet veel thuis :joy::sob:
Misschien op chilldagen maar een sportbh dragen :sweat_smile:

1 like

Niet veel thuis: jaloers! Ik ben te veel thuis nu met Corona. Ik kan wel zonder bh (thuis!), maar realiseer me dat dat niet voor iedereen is weggelegd.

Waar kan ik fijne, lekker zittende, geen synthetische onderbroeken halen?
Ik heb zoveel onderbroeken die niet fijn zitten. Van die randen die zo dik gestikt zijn dat ze in je liezen snijden. Of gewoon vervelend materiaal.

Ik zoek een lekker zacht stofje, zonder randen. Niet te duur. En geen oma onderbroeken.

1 like

Nop! Niet te oma.

Ook maar wat besteld daar. Heb idd ooit eens een onderbroek bij hen gekocht op vakantie die heeel lekker zat! Dus ben benieuwd.

Hoop snel binnen

1 like

Welke minimizers (bh’s) zijn fijn? Ik baal echt van mijn grote borsten, lijk er veel voller door dan dat ik ben.
Ben alleen wel bang dat m’n borsten zo geplet worden dat het net van die grote platte plakkaten worden. Dus liefste wel eentje waarbij de vorm wordt behouden (als dat überhaupt mogelijk is met minimizers.

Misschien niet wat je wil horen, maar: heb je op dit moment een goed passende beha? Ik droeg bijvoorbeeld eerst vaak 75H, maar nu 65JJ en met de juiste maat zitten mijn borsten mooier, waardoor je eindelijk mijn figuur daaronder ook kunt zien (smalle rug, aanwezige taille). Met echte minimizers heb ik geen goede ervaringen omdat die 1) nooit in de voor mij juiste maat te verkrijgen zijn en 2) door het geplet ik me juist hyperbewust ben van mijn borsten

2 likes

Ik geloof zelf niet in minimizers haha. Die drukken inderdaad je borsten gewoon plat en dan lijkt het vanuit jezelf misschien kleiner maar het is alles behalve flatterend als je vanuit een ander kijkt. Ik zou juist een bh kiezen die het mooi naar voren brengt. Dan creëer je optisch meer taille waardoor je juist minder vol lijkt! Als je er dan vanaf boven op kijkt denk je misschien ‘wow wat groot’, maar in een spiegel ziet het er dan heel anders uit!

Persoonlijk vind ik dan ook een niet-voorgevormde cup mooier. Dan wordt het iets minder rond maar wat natuurlijker. Probeer eens te kijken naar een bh die uit 3 delen bestaat:

Dat zijstuk zorgt ervoor dat je borst naar voren wordt geduwd, en de andere twee maken het rond en geven steun

10 likes

Ik heb ook geen goede ervaringen met minimizers. En een goede bh kan zoveel verschil maken. Heb een keer een bh van Triumph gepast en daarin leken mijn borsten veel groter dan normaal. Leek wel een paar cupmaten te schelen. Eens met @crazyplantlady dat een 3 delen (niet voorgevormd) vaak een goede vorm kan geven. Mijn borsten zijn ook niet geschikt voor vormgevormd, te weinig volume aan de bovenkant waardoor er een soort gapend gat bovenaan ontstaat. Een goede bh geeft mijn borsten een lift en geen rond maar meer een ‘punt’-vorm. (En dan niet van die jaren '50 punten :joy: ) En dan lijkt het ook wat smaller en minder groot. Maar ze blijven aanwezig.

1 like