M’n favo beha (Panache Cari) begint uit elkaar te vallen. Dus ik ging Googlen en nu is er een webshop die uitgerekend mijn maat niet heeft en nu wil ik huilen
@Silica heb je misschien een idee wanneer jullie die weer op voorraad komen? Ik beloof dat ik er meteen minstens 3 koop
Ha, Cari komt bij ons in september weer in een tealkleur. Maar als je je maat en eventueel kleurvoorkeuren aan me doorgeeft in een dm kan ik even kijken voor je wat op dit moment nog te bestellen is.
Heeft iemand wel is wat bij Lindex besteld? En zo ja, hoe vallen de maten?
Ik ben op zoek naar katoenen brazilians en dan liefst in een leuk printje en/of naadloos maar vind het echt lastig. De favoriet hier - Tezenis - was bij mij echt veel te strak in L en niet van alles hebben ze XL en betwijfel of dat lekker zou zitten, terwijl bij bv de hunkemoller ik een M heb.
Vind het lastig omdat ik brede heupen heb maar verder wel vaak maat 38 heb in jurken enzo.
Lindex valt wel iets ruimer, maar niet superruim. Ik draag daar gewoon mijn eigen maat. Alleen heb ik met ondergoed geen ervaring.
Tezenis is Italiaans toch? Daar heb ik altijd wel een maat groter nodig (bij Intimissimi althans). Lindex is Zweeds en dus meer zoals bij ons.
Kun je anders niet bij Zalando bestellen? Daar hebben ze wel minder keuze, maar dan kun je het iig gratis retour sturen. Ik koop bij Lindex zelf eigenlijk alleen dingen waarvan ik vrijwel zeker weet dat ze passen.
Kan Intimissimi trouwens ook wel aanraden voor fijne katoenen naadloze broekjes.
Goed om te weten, dank voor het delen! En idd een goed idee om eerst ff bij zalando te bestellen om te kijken hoe het valt, daar had ik zelf niet aan gedacht. Ik denk dat ik intimissimi maar oversla, ben bang dat xl daar nog te klein zal zijn.
Vind het errug frustrerend want de maatvoering is overal anders. Maar ja, zal vast wel ergens iets vinden.
Ik heb heel veel ondergoed van Lindex en voor mij valt het op maat. Het hangt wel een beetje van het model af.
Ik heb vooral deze en die koop ik in 36/38, heb normaal gesproken meestal maat 38
Deze vond ik dan weer wat krap in dezelfde maat
Hoop een andere valuta …
Aan shoppa etc te zien is dit denk ik Zweedse kronen ofzo?
@simsalabim woont in een ander land, dus inderdaad een andere valuta haha. Heb ik haar vaak zien zeggen, ik dacht ook Zweden!
@Reflect @Hippe_kikker @Foucher @Broodrooster Ik woon inderdaad in Zweden, had ik er even bij moeten zetten sorry!
Zweedse kronen moet je ongeveer door 10 delen voor de prijs in euro’s, en ze hebben eigenlijk altijd een 3 voor 2 aanbieding, dus dan heb je 3 van die onderbroeken voor ongeveer 20 euro. Gelukkig geen 150 per onderbroek
Volgens mij zijn hier wel mensen die bij Modibodi hebben besteld, toch? Moest je toen nog invoerrechten en BTW betalen? Ik zie dat ze versturen vanuit een Europees magazijn dus ik denk dat er geen invoerrechten bij komen en wel BTW, maar weet het eigenlijk niet zeker
Nee hoor, je hoeft niets bij te betalen! Heb er meerdere keren besteld.
Voor wat voor bedragen had jij ongeveer besteld? Ik heb voor 100+ euro in mijn winkelwagentje zitten dus wil het liever weten als ik wel nog iets moet betalen haha
Dat weet ik niet meer. Maar je hoeft niets bij te betalen. Ze verzenden vanuit Europa: Europe Wide Shipping - Risk Free Trial | Modibodi EU
Dit had ik inderdaad gelezen, maar ik lees hier niets over eventuele BTW nog betalen
Nee, dat hoeft niet. Ik heb meerdere keren besteld en niets bij hoeven te betalen. Gewoon de prijzen zoals die op de site staan. Waarom denk je dat er extra btw op gaat worden berekend?
Omdat ik nergens zie dat VAT wordt berekend en op de winkelwagen-pagina staat dit: ‘International customers may be required to pay additional VAT or taxes upon receiving the goods in your country. Please check with relevant Government Agencies prior to purchasing our products to ensure you are aware of the additional costs.’
Dat is dan misschien voor als je buiten de EU woont. Maar als je het niet vertrouwt, dan misschien niet doen?
Het is meer dat ik het fijn vind om te weten of ik nog rekening moet houden met 21% extra kosten, of niet. Scheelt toch best wel wat als je wel BTW moet betalen. Maar goed om te weten dat het bij jou niet het geval was in ieder geval!
Volgens mij wordt het vanuit Frankrijk verstuurd, dan hoef je nooit btw extra te betalen toch. Ik heb er ook voor meer dan 100€ besteld.