Pakketjesirritaties

Ik heb 11 dagen geleden posters besteld bij Desenio en ze liggen sinds zaterdag al in Nederland op het grenspunt en verder is er nog niks gebeurd…

Mijn pakket is sinds vorige week al in Nederland, maar nog steeds niet onderweg om bezorgd te worden. Ik word nu wel echt een beetje ongeduldig. Het is ook een Frans bedrijf, dus ik snap de ballen van de website, omdat nergens een vertaling te vinden is

1 like

Kijk vandaag in mn mail, is er blijkbaar een pakketje bezorgd bij de buren. Geen briefje oid, dus ik loop de hele straat af op zoek naar mijn pakketje. Gelukkig aardig en nette buren, maar manmanman.

Woooh ik heb eindelijk al mijn pakketjes binnen inclusief kerstkados. Was blijkbaar weer iets fout gegaan met sorteren. Het wordt bijna grappig gewoon. Alsof ze bij de post plots hebben bedacht dat mijn dorp naar de andere kant van het land is verhuisd ofzo :joy:
Bezorger vond het ook een grap en heeft nog dik zijn excuses aangeboden terwijl hij er helemaal niks aan kan doen, maar wel lief natuurlijk.

@Matilda wow zo lang nog nadat het is geland? Wat doen ze daar nog allemaal mee joh. Als ik iets uit China bestel of Amerika heb ik het meestal binnen een paar dagen nadat het geland is in huis. Je zou toch denken dat Engeland wel net zo snel of nog sneller is aangezien het dichterbij is en deel van eu ofja tot de brexit dan

Voel me zo’n naïeve doos, dacht hoppa leuke jurk en korting, die kopen we. Nu zit ik met +100 € aan rembourskosten :woman_facepalming:

1 like

Ik had laarzen besteld op yoursc.lothing.nl
Laarzen waren niet mooi, dus ik wilde ze terugsturen. En hoewel het een Nederlandse site is, moest ik retoureren naar Engeland.
Kosten voor mij.
Ik heb dus 13 euro moeten betalen om iets te mogen retourneren.
Verder schijnt dat je ook nog de 6 euro verzendkosten moet betalen toen ze de dingen naar je opstuurden.

Ik had echt geen idee dat de retourplek Engeland is,zeker omdat het een nl. Site was.
Dus NOOIT bestellen daar!

Waarschijnlijk omdat het uit de VS komt en meer dan 150€ kostte, waardoor je douanerechten en btw moet betalen

Ik heb ander halve week geleden een pakketje voor mijn buurman aangenomen en hij heeft het nog steeds niet opgehaald. Maar hij is wel elke dag gewoon thuis.

Misschien heeft ie geen briefje in de bus gehad? Ik zou zelf even aanbellen als je toch ziet dat ie gewoon thuis is.

3 likes

Nee, die heeft hij wel ontvangen. Stond erbij toen het door de brievenbus gedaan werd. Eerlijk gezegd geen zin in omdat te doen. Ik wacht nog wel tot maandag.

Als je dat wel gewoon had gedaan had je nu niet al 1.5 week deze pakketjes-irritatie gehad :wink:

3 likes

Omdat ik het bericht hier post betekend nog niet dat ik mij er aan irriteer. Maar nee is niet mijn taak om hem er op te wijzen dat zijn pakketje hier al ander halve week ligt. Zou hij andersom ook niet doen want hij neemt nooit voor mij en andere buren iets aan.

1 like

Ik zeg ook nergens dat het jouw taak is. Maar gek van mij ja, denken dat het een irritatie is als je het in een irritatie-topic post :roll_eyes: En wat @kali ook zegt, misschien staat er ook wel een verkeerd nummer op, je weet het niet. Nja, je moet het verder ook zelf weten.

9 likes

Ik wou het gewoon ergens kwijt. Zal het volgende keer wel in het wjekw posten :wink: .

Denk dat er iets is misgegaan met een briefje afgeven aan hem! Is twee keer bij een vriendin van mij gebeurd. Iedereen wil zijn/haar pakketjes natuurlijk zo gauw mogelijk, kan me niet voorstellen dat iemand het maar laat staan :hushed:

1 like

Track and trace code geeft aan dat het bij mij is afgeleverd(het is een pakket waar je vooraf melding krijgt met de t&t en welke dag het bezorgd gaat worden). En ik heb gezien hoe de pakketbezorger mijn huisnummer op schreef en het bij hem door de brievenbus deed. Dus hmm :woman_shrugging: .

1 like

Wat raar. Misschien weet hij niet wat de pakketjes-etiquette is haha. Neemt ie daarom geen pakketjes aan, omdat hij geen zin heeft om daarna pakjes te moeten rondbrengen.

Maandag en woensdag iets besteld bij h&m. Dat van woensdag was gisteren al binnen en dat van maandag nog niet. Irritant dat je geen 3S code krijgt.

Bij mij staat daar geen 3s code maar een andere code helaas!

Ohh raar dan inderdaad

1 like