Pakketjesirritaties

‘We hebben je gemist’

Serieus? Bel dan tenminste even aan.

3 likes

Afgelopen donderdag precies hetzelfde hier. Good old DHL.

Ja doen ze hier ook veel. Of op eigen initiatief pakketje rondom het huis verstoppen. En dat vind ik prima, maar kan me ook voorstellen dat mensen dat niet oké vinden

DHL heeft gewoon mijn pakketje ipv in het station (zo’n dhl automatische service dinges) afgeleverd bij een random NAAIMACHINEWINKEL een driekwart kilometer verder. :angry:

H en M stuurt mij een pakket voor de 2e x op… Ik snap er geen zak meer van en zij waarschijnlijk ook niet. Stumpers. Het is dat ik niks uit die bestelling wil houden, anders had ik het allemaal achterover gedrukt.

Mijn albert heijn staat aangegeven als postnl punt maar het is alleen een bol .com punt. Wist ik niet maar mijn asos retour is aangenomen en naar bol verstuurd. Track and trace werkt niet en bol kan het niet terugvinden in hun systeem. What to do want ik krijg nog geld terug en best wel wat

Vorig jaar voor de Kerst had ik wat dingetjes via AliExpress besteld. Alles was aangekomen, behalve 1 pakketje. Kostte geen drol en ik had geen zin om een geschil te openen.
Besluit ik vanochtend om mijn kamer op te ruimen en de batterijen van mijn lampjes bij mijn raam te vervangen. Met mijn klungeligheid laat ik het klepje van de batterijen vallen. Ik kan het niet vinden en ga op mijn knieën zoeken. Ik voel ook bij de verwarming, want ik kon niet zien waar het gevallen was. Voel ik opeens een soort plastic zak. Dacht dat ik gek geworden was, maar toen ik eraan trok zag ik er stickers van een pakketje op staan. Dus met de hulp van mijn vader heb ik dat pakketje eronder vandaan getrokken. Is het dus wat ik vorig jaar besteld heb. Stickers half zwart van de verwarming.
Normaal wordt er gewoon aangebeld, maar kennelijk was het vorog jaar hartstikke druk. Wel apart, want als mijn raam open is, is er gewoon iemand thuis.

4 likes

Dat is toch niet ver? Driekwart kilometer is 750 meter

Dit is meer een webshop irritatie… Maar bestel nooit wat op byloffashionboutique.nl ze sturen gewoon mijn pakketje niet op en reageren nergens op. Ik heb nu een brief geschreven dat ik er vanaf zie en dat ik mijn geld terug wil, maar reageren ho maar. Ben bang dat ik kan fluiten naar mijn geld (€70,-). Ik heb met iDeal betaald. Weet iemand wat ik eraan kan doen om mijn geld terug te krijgen?

Awh wat klote :frowning: Klinkt als oplichters dan, toch? In dat geval kan je het beste aangifte doen. Als de politie meerdere aangiftes (heel veel) krijgt over hetzelfde bedrijf gaan ze een onderzoek starten. Dan zal de bank van het bedrijf ook een onderzoek doen en als het inderdaad oplichting blijkt, gaan ze het geld terug storten. Maar die kans is echt echt heel klein dat het zo ver komt, dat je het geld daadwerkelijk terug krijgt.

Ja dat denk ik ook! Echt balen… Ik maar aangifte doen. Bedankt voor je reactie!

Is het niet toevallig de oude website van https://lofboutique.nl/en/ . Op hun website staat dat ze een nieuwe website hebben (die ik heb gelinkt) en de andere website is nu offline. Mocht dit het geval zijn, dan denk ik dat het een foutje was dat je bij de oude had kunnen bestellen. die lofboutique ziet er iig wel betrouwbaar uit (hebben ook een fysieke winkel).

Nee het is een andere. Ik had een typ fout gemaakt zag ik bij mijn eerste bericht het is: .bylofashionboutique.nl

Online staat wel dat er een fysieke winkel in Hoofddorp is. Misschien kun je daarheen bellen?

1 like

Ik zou ook proberen ze te benaderen via facebook, en een negatieve review achterlaten waar dit kan online. Ik krijg vaak boze klanten via andere kanalen waar we dan netjes op gereageerd hebben maar waar onze mails In de spam belanden ofzo. Wel vreemd dat ze op jou brief ook niet reageren…

1 like

Daar heb je gelijk in.
Mijn grootste irritatie zat hem erin dat het is afgeleverd op een pakketpunt in een winkel die om 17u30 sluit. Ik ben zelf ten vroegste om 18u15 in het station. In het weekend is het dicht.
Nameten met google maps, want geen idee waar die winkel precies is, toont dat hij zelfs niet 750 meter verder is, maar 1 kilometer 200 meter.
Ik kies doorgaans voor pakketpunten die open zijn tot minstens 19u zodat ik het pakket ook nog gewoon kan afhalen.

Nou mijn pakketje van zalando heeft ook weer vertraging. En dan maakt postnl reclame met dat ze door hun inzet ervoor zorgen dat alle pakketjes snel en op tijd worden geleverd. Yeah right. Grapjassen. Ze weten dat het daar druk wordt rond feestdagen. Speel er dan op in.

Overigens kan ik me ook niet herinneren dat dit vorig jaar ook zo was. Toen heb ik ook nog dingen besteld en dat werd netjes op tijd geleverd. Zelfs op de dag voor kerst nog.

Ik heb vorige week een cadeautje besteld bij Zalando, maar het is nog steeds niet aangeboden voor verzending. Ik dacht ruim op tijd te zijn voor kerst… Hopelijk komt het deze week nog binnen.

Ik heb zonder enig reactie mijn geld terug gekregen🎉

2 likes

Ik erger me helemaal dood aan dat ik bij bol.com altijd net de producten nodig heb die niet bij een afleverpunt kunnen worden gebracht. Ik ben sowieso niet thuis dus lekker die chauffeur 3x voor niks laten proberen om het vervolgens vet laat alsnog naar een afleverpunt te brengen