Pakketjesirritaties

1.5u na het tijdvak en nog steeds geen bezorger geweest. Zal je zien dat er weer een nieuwe/vervanger is die het niet kan vinden en ik de rest vd dag voor niks zit te wachten :-1: Ga zo toch maar gewoon douchen denk ik…

Nou ben dus net eindelijk maar gaan douchen, aangezien ik een aantal uur na het tijdvak het vermoeden had dat ze me gewoon weer niet konden vinden en ik vast voor niks aan het wachten was weer. En ja hoor… Doe net conditioner in m’n haar en toen hoorde ik de bel gaan. Nog een paar tellen getwijfeld, maar toen bedacht ik me dat ik op de (oorspronkelijke) tijdvakken van morgen en vrijdag ook niet thuis ben en ik wil m’n pakket onderhand wel heel graag want al met Kerst besteld. Dus toen snel naakt en zeiknat dus naar beneden gerend en nog net op tijd want ik zag hem op de camera al omdraaien en de intercom doet het ook altijd maar vrij kort. Toen weer heel snel terug naar boven om een badjas aan te doen en m’n druipende haar vastbinden (woon maar op de 1e dus hij zou snel aan m’n deur staan), maarrrr heb m’n pakket hoor :sweat_smile: Heel charmant allemaal wel haha

8 likes

Ik zit ook al de hele dag in m’n joggingpak op de bank, want tussen 9 en 3 zou een pakketje komen, zie ik in de T&T dat het pas om 11.50 aan de bezorger is overgedragen, dan had ik vanochtend ook best even kunnen douchen :sweat:

Oh das lullig ja :stuck_out_tongue: ik check de app meestal sowieso ook in de ochtend nog omdat het tijdvak dan ineens vaak alsnog verplaatst is! Maar ik voelde me echt vies ook. Was om 11.15 na haasten al thuis vh sporten dus, had flink gezweet dus natte kleding en door dat icm de koude wind buiten kwam ik de uren daarna thuis met die kleren nog aan ook maar niet op temperatuur :-1: En dus pas om 14.45 de douche in en dat ie er net dan staat naturlich… Had ik gewoon toch maar meteen snel snel gedoucht zonder haren te wassen maar iig weer warm + schone kleren. Mja, achteraf gepraat :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Zaterdag zouden ze tussen 12 en 14.30 komen, was ik net een minuut wakker om 8.45, maar nog niet bepaald bij bewustzijn haha, gaat ook ineens de bel al. Toen dus ruim 3u voor t tijdvak ipv 3 erna zoals nu. Ook toen gauw iets moeten grijpen om me te bedekken haha. Fijne timing hebben ze deze week :sweat_smile:

Ik heb ook een keer gehad dat een item niet werd genoemd terwijl het gewoon in dezelfde doos zat als de rest van de artikelen. Ik had gebeld en toen gingen ze het checken en ze bleken het niet te hebben geregistreerd, maar het was wel binnen gekomen.

Dat vind ik altijd zo raar, gebeurt bij mij ook wel eens. Dan stuur ik items terug en wordt alles op 1 ding na retour geregistreerd. Dan mail je van joh er zat nog wat in de doos, en dan willen ze altijd de track&trace hebben. Die bekijken ze dan en zien dat de doos bij hen is aangekomen en dan word het alsnog retour geboekt? Maar hoe zien zij wat er in die doos zat? Ik snap hier zo weinig van.

H&M heeft me zo genaaid met een retour uit de zomer waarvan ik de track&trace niet meer had. Dus had ik het volgens hen niet opgestuurd terwijl het in DEZELFDE doos zat als wat ze wel retour hadden gedaan :mad: :mad: :mad:

Ja, dat snap ik ook niet. Of ze kijken naar het gewicht? Toen ik erover belde ging de medewerker even controleren en was het gelijk van ‘ja, geen zorgen hij is binnen maar was niet geregistreerd’. Had ze echt heel snel gecontroleerd.

Wat vervelend van de h&m, echt super slordig van ze.

Dat moment dat je een pakketje hebt besteld, het gisteren aan zou komen en plotseling de verzenddatum naar vandaag werd verplaatst en het vandaag gewoon niet is geleverd…

Ik verheugde mij er echt op

Een vriend uit Engeland heeft voor de kerst een pakket naar mij gestuurd, maar dit is inmiddels nog steeds niet binnen :tired_face: Ik kan nu wel een klacht naar Postnl sturen, maar dat gaat natuurlijk niks helpen?!

Vorig jaar ging het precies hetzelfde, maar toen had een demente (en inmiddels overleden) buurvrouw het pakket aangenomen :sweat:

Dit gebeurde gisteren WEER. Weer met DPD. Wat moet ik hier nou mee? Melden?

Er zouden 2 pakketjes komen, waarvan ik er 1 echt nodig heb (in de winkels nergens te krijgen nu). Komen ze beide morgen omdat het druk is (:roll_eyes:). Maar dan ben ik niet thuis en ik kan niet kiezen om t af te halen bij n pakketpunt :weary:

1 like

Post NL jaa we komen pas na 4 uur blabla
Ga ik rond 12 uur tot 2 weg zijn ze in die tijd geweest…
Godsamme waarom hebben ze ingodsnaam tijdvlakken als ze toch nooit in die tijd komen

2 likes

Wat moet ik hier nu weer mee? :joy:

36 likes

Mijn bezorger heeft te mooie ogen :star_struck:

5 likes

Sorry moet hier heel hard om lachen hahah hoe typisch

1 like

Tussen vandaag en morgen
Klinkt zo lekker filosofisch
Net een songtekst

9 likes

Duuus ik had hipsters besteld bij de h&m in de sale. Pakketje paste niet door brievenbus wat ik al raar vond want mn broek laatst wel. Nja goed, ik dat net ophalen. Vet dik pakje. Maak ik thuis het pakket open zit er een lelijke witte trui in??? Maar met op het doorzichtige zakje de sticker en barcode van die hipsters. Ik weet niet wie die dingen inpakt maar die is blijkbaar wel scheel of loopt te trollen. :face_with_raised_eyebrow:

7 likes

ik vind het echt bizar hoeveel problemen jij hebt met de post joh! serieus

1 like

misschien dachten ze dat het een oma onderbroek was haha

1 like

Haha wel een lekker warme dan want tis wol

@safkina nja dit is niet echt de schuld van de post natuurlijk. Maar het gaat wel regelmatig mis bij het sorteren of op het postkantoor inderdaad. Ga in het vervolg wel weer kiezen voor thuis afleveren (als iemand tenminste thuis is) want de nieuwe bezorger is echt heel chill en denkt ook echt goed mee. Hoop dat die lang blijft.