Pakketjesirritaties

Ik denk 25

1 like

Dit vind ik interessant
Maak een poll aan (in stel je persoonlijke vraag topic?), ben benieuwd wat heel forum denkt haha
Ik denk 25

of ben je er inmiddels uit?

Ik denk 25. Maar kan je t niet zien als je de track en tracé op de website invult?

Spannend!

Wij hebben hier een chagrijnige dhl bezorger die altijd net eerder dan het tijdvak komt :roll_eyes: en zaterdag moesten er allemaal pakketjes terug maar kwam hij ook afgeven dus ik zou dat regelen ipv mijn vriend, die is dan bang dat hij het fout doet. Dus die dhl man belt aan, mijn vriend roept mij, ik doe open, geeft hij dikke attitude over dat mijn vriend mij roept? Terwijl het eigenlijk goed is in het kader van vrouwendag, maar het irriteert me echt enorm dat hij niet eens een tijdvak aan kan houden maar wel vindt dat hij zich met mijn leven mag bemoeien.

En ik zag hem net in de supermarkt, vet awkward.

Heeft er iemand ervaring met Hermes pakketservice (vanuit Engeland)? Heb schoenen gekocht via ebay en die zijn via Hermes verstuurd. Nu heb ik zitten googlen en lees ik vet veel negatieve ervaringen :sob: Pakketjes die pas na een maand aankomen, pakketjes die kwijt raken.

Vergeet niet dat het makkelijker is om een negatieve review te plaatsten dan een positieve.

1 like

Ja daar heb je gelijk in. Daarom hoop ik hier positieve ervaringen te lezen

Ik wacht nu toevallig op iets wat komt via Hermes! Als het snel hier is dan zal ik het melden (hopelijk wel!!)

1 like

Ik heb daar 2 keer iets mee gekregen en dat ging gewoon goed! :blush:

1 like

Waarom geeft GLS geen tijdsvak :frowning:

Aaah fijn! Weet je nog door welke pakkettendienst in NL het werd ‘overgenomen’?

Het is alweer even geleden, maar ik denk DHL. Anders was het DPD, geen PostNL of ander in ieder geval.

Nu moet ik zeggen dat ik tegenwoordig redelijk bof met vrijwel alle bezorgdiensten, op mijn vorige adres aan de andere kant van het land waren zowel PostNL als DPD dramatisch. Heb een keer een vinyl EP dubbelgevouwen in de brievenbus gekregen omdat ik niet thuis was bijvoorbeeld
 :cry: Op mijn huidige adres zijn de bezorgers over het algemeen een stuk fijner (met uitzondering van de man die weleens zegt dat ik veel bestel maar die is er gelukkig niet vaak).

Mijn pakje is vandaag aangekomen! Sinds zaterdag onderweg dus het was er snel. Bij mij is het gewoon door PostNL overgenomen hier.

1 like

Sinds wanneer bezorgt h&m met dhl? :open_mouth: Normaal klik ik hem door naar postnl punt hier en haal het daar op maar we hebben geen dhl punt in de buurt dus nu moet ik steeds zorgen dat er iemand thuis is?

Irritant he? DHL heeft ook alleen maar rare afhaalpunten, van die schimmige winkeltjes of alleen maar Ă©Ă©n jumbo aan de andere kant van de stad.

Toen ik het pakket bij die jumbo ging ophalen werd er gevraagd door het meisje bij de servicebalie ‘welke vervoerder?’ en toen zei ik ‘h&m’ en toen rolde ze echt zo geïrriteerd met haar ogen haha. Het was al laat en weet ik veel welke vervoerder het is?! Maar nu weet ik het dus. :roll_eyes:

2 likes

Ja inderdaad. Er zitten hier tig postnl punten maar dhl zit alleen in dorpen een stuk verderop in fietsenwinkels of andere mini winkeltjes
 Die hebben ook maar beperkte openingstijden dus super handig. Moet nu ook iets retour sturen dus moet dan eerst een heel stuk gaan reizen om ĂŒberhaupt bij zo’n punt te komen. Lekker handig. Normaal kon ik dat gewoon lopend doen. Nu moet ik eerst een stuk snelweg doen :roll_eyes:

Die dhl punten zitten ook echt in mini dorpjes met amper inwoners. Snap dat niet zo goed aangezien mijn dorp zowat het grootste in de gemeente is.
En ik snap ook niet waarom ze van vervoerder zijn veranderd? Al zijn pakketjes nu wel heel snel en volgende dag al geleverd, maar dat was laatst met postnl ook al.

Dat meisje mag ook wel eens normaal doen hoor. Alsof niemand zich ooit verspreekt en je altijd alles maar moet weten. Sjonge

1 like

Hebben jullie last van brievenbuspost die niet op tijd bezorgd wordt of zoek raakt door postNL? Krijg heel veel klachten van klanten van post die vorige week al verzonden is maar nog steeds niet bezorgd. Heel vreemd!

Ja, volgens de app werd er zaterdag post voor me verwacht (inclusief foto) maar (nog) niet ontvangen. Heb ik al eens eerder gehad, die post heb ik ook nooit meer gekregen.

Ik wacht nog steeds op 2 kerstkaarten

2 likes

Ja! Ik heb laatst wat naar een vriendin gestuurd en dat duurde ruim een week voor het werd bezorgd. Terwijl het gewoon een envelop was die door de brievenbus kon.