Pakketjesirritaties

Nou jaaa zeg, schandalig!! Waar haalt zo’n bezorger het lef vandaan? Heb je wel een klacht ingediend/ nieuwe ep ontvangen als dat kon/ geld terug oid?

Soort van pakketje: gisteren werden boodschappen bezorgd door Ap en mijn superlekkere Alpro bosbes was geplet :mad: waardoor alles onder de yoghurt zat, die beker bijna helemaal leeg was, en sommige andere verpakkingen, zoals ‘gewone’ Alpro yoghurt in van die kartonnen pakken, er ook niet helemaal ok meer uitzagen.
En de vorige keer hadden ze ongeveer hetzelfde gedaan: zoveel in een krat gepropt en toen was mijn schoonmaakmiddel ontploft oa over wc papier heen :mad::mad:
Heb gebeld en krijg geld terug blabla maar was gisteren strontchagrijnig mijn boodschappen aan het ontdoen van mijn lievelingsyoghurt :cry:

2 likes

Ik denk dat het per keer wisselt? Ik bezorg nog regelmatig H&M brievenbuspakketjes in elk geval :stuck_out_tongue:

Ik verwacht vandaag een pakketje van DPD. Wel fijn dat die een tijdvak aangeven van een uur, maar verder heb ik liever PostNL. Hoop ook dat DPD mijn briefje gewoon leest (dat er iemand thuis is, maar niet snel, dus dat ze het gewoon neer kunnen zetten bij de voordeur na aanbellen) en niet meteen naar de buren gaan.

En soms duurt het superlang voordat brievenbuspost aankomt. Kan meerdere oorzaken hebben, zoals dat het maar verkeerd gesorteerd blijft worden, ook al heeft de postbezorger al zes keer aangegeven dat het niet voor nummer 1A in postcode 1235 is, maar voor A1 in 2153 (bijvoorbeeld).

1 like

Ik zie net dat zowel dhl als postnl nu bezorgen voor h&m en ik het wel meteen naar het postnl punt hier een paar straten verderop kan klikken.

Nu vraag ik me dus af of ik ook niet gewoon daar kan retourneren. Pakketje werd gisteren gebracht door dhl en er zit een dhl sticker bij. Maar als ik het in een andere zak doe en die sticker niet gebruik en zelf het adres erop schrijf (staat op de site van h&m dat dat mag als je de sticker kwijt bent) dan zou dat wel gewoon moeten kunnen toch?

1 like

HM is een samenwerking aangegaan met DHL sinds vorige week geloof ik. Mijn werk heeft een DHL parcel point en dat stond in de mededelingen. Het houdt in ieder geval in dat de bedoeling is dat het sneller bezorgd gaat worden en de afhandeling sneller kan gaan van zowel verzenden als retourneren.

Aanvulling: ik meen gelezen te hebben dat langzamerhand dus ook alles overgaat naar DHL maar per wanneer weet ik niet

Ja mijn pakketje werd gisteren dus bezorgd door dhl maar er is hier geen dhl punt in de buurt dus dit wordt een beetje lastig met terugsturen nu. Daarom dat ik hoop dat het zonder sticker wel nog via postnl kan.
Op de site staat dat het verzonden wordt door beide en dat spullen met een transportrestrictie zoals parfum enzo alleen door postnl bezorgd worden.
Ik heb nu een andere maat besteld en dat kon ik wel naar het postnl punt hier laten verzenden dus lekker vaag. Als ze alles met dhl gaan doen wordt het wel echt shit hier want dan wordt retour sturen lastig :persevere:

Pff ellende… hopen dat het idd nog steeds bij een PostNL punt kan! Succes in ieder geval :blush:

1 like

Mijn H&m bestelling van gister is dan weer net aangemeld bij Postnl 🤷

1 like

Maar h&m is de laatste tijd toch mega snel? Ik vind postNL veel fijner :no_mouth:

Ja ik ook. Ik had de laatste tijd pakketjes binnen 1 dag in huis met postnl

Ik heb het gemeld bij de verkoper. Was een eBay-aankoop, en een vintage EP die lastig te krijgen was. Inclusief verzending vanuit het buitenland was het toch zo’n 30 euro geloof ik. De verkoper had geen andere en had geen schuld aan de stommiteit van de bezorger.
PostNL zou het ‘opnemen met de bezorger’ maar daar hoor je dus ook nooit meer van van. Gevalletje van geld kwijt helaas. Overigens stond er met koeienletters ‘careful, fragile’ op, en meerdere stickers van de verkoper dat het om vinyl ging. De bezorger gaf gewoon geen fuck. Echt een nare streek vond ik het.

Ja, ook voor die Ebayverkoper vervelend (nog vervelender voor jou). Echt aso en Postnl, zou dat soort dingen ook wel eens beter op kunnen pakken :frowning:

Yes, mijn pakketje is net bezorgd. Door dhl trouwens. Ben zo blij want volgens parcel traxking lag het pakketje sinds zondag nog in UK

Waaauw @FrauHelga wat een aso bezorger was dat zeg :scream: gewoon je freakin’ pakket dubbelvouwen. Wat is er mis met sommige mensen?! Fijn dat de bezorgers op je huidige adres een stuk chiller zijn.

Niet helemaal een pakketjesirritatie, want ik zal nooit meer een pakketje ontvangen (van Zalando dan).

Bij Zalando kan ik opeens alleen met een creditcard betalen en die heb ik niet:( Had gemaild, maar ze kunnen dat niet aanpassen. Mehhh.

En als je een nieuw account aan maakt? Dat hielp hier in elk geval met wehkamp wel (mocht ineens niet meer achteraf betalen).

Had je toen je oude account laten verwijderen? Ik zie dat dat bij Zalando niet heel makkelijk kan.

Nee gewoon een nieuwe aangemaakt op mijn man zijn naam. Wij hebben bij zalando ook 2 accounts bedenk ik me net.

1 like

Vaak kun je ook met alleen een voorletter + je achternaam een nieuwe account aanmaken. En met uiteraard een ander emailadres. Ik heb dat ook weleens bij een webshop gedaan omdat er met het oude account iets mis was. Inmiddels is dat weer ok en heb ik 2 accounts daar en kan met beide ook gewoon bestellen.

Oh top! Ga dat proberen. Lees dat meer mensen dit probleem hebben. Wel gek, want ik ben nooit te laat met betalen geweest oid.

Dit :triumph: Zou gister bezorgd worden. Nu is maandag nog steeds vanaf 16 maart, maar toch.

1 like