Pakketjesirritaties


Angry-Birds-Red-Angry

29 likes

Even een pakketjesblijdschap tussendoor
Ik had gisteren rond 14.00 een Zalandopakket retour gedaan en ik kreeg om 17.00 mā€™n geld terug? Is dit iets nieuws?

4 likes

Dus blijkbaar zou er vandaag een pakket afgeleverd worden door de DPD waar ik niet van op de hoogte was. Niet kunnen aannemen. Ik heb op 800m afstand twee afhaalpunten zitten, maar wat doet die flapdrol. Nee joh ik breng het pakket na het afleverpunt wat ruim 5km verder zit.

1 like

Er komt eindelijk na 4 maanden een pakketje van Ali! Ben benieuwd welke

hahahaha @anon12348926

Ik heb echt bijna nooit problemen met PostNL. Maar nu is wel ff kut. Heb een cadeau morgen echt nodig en had het bij bol.com besteld gisteren, want die leveren altijd de volgende dag. Nu is het vertraagd bij PostNL en komt het dus morgen. Ik hoop echt dat het er is voor ik daar heen moet :eyes:

Pff wat ik van de week meemaakteā€¦ zag al bij de bestelling online dat het met GLS zou worden verstuurd, nou primaā€¦ afhaalpunt geselecteerd bij mij in de buurt en paar dagen later lag het voor mij klaar. Ik naar de afhaalpunt rijden (soort van GSM shop) en zei dat ik voor mijn pakketje kwam, moest mijn rijbewijs laten zien (logisch) en een handtekening zetten, daarna vroeg die jongen of ik al in het systeem stond en bij wat voor provider ik zit :thinking:, dus ik zo: wat heeft dat met dit pakketje te maken, ik kom alleen mijn pakket afhalen en wil deze informatie helemaal niet delen. Dus daar dreven ze op door en zeiden nog iets over slapende klanten bij providers etc :crazy_face:

Wilde ze mij dus gewoon ondertussen een nieuw abonnement aansmeren, terwijl ik alleen maar voor mijn pakketje kom :zipper_mouth_face:

7 likes

Hier ook een GLS-ergernis. Ik was gisteren niet thuis toen de GLS-bezorger een pakket wilde brengen. Geen briefje achtergelaten, niks, en toen ik in de tracking keek in mijn mail stond er ā€˜pakket geweigerd door ontvangerā€™. :flushed:
Ik heb vervolgens de klantenservice gebeld en die hebben beloofd dat ze maandag opnieuw een poging doen om het te bezorgen, maar ik ben er niet gerust op.

Edit; het pakketje is gelukkig alsnog bezorgd maandag!

Stond er op de site niet bij dat die belofte niet geldt op zon- en feestdagen? Meestal staan dat soort dingen dan op de pagina waar alle informatie omtrent bestellen en bezorgen staat. Als ik iets bestel op zondag ga ik er vanuit dat de vroegste leverdag dinsdag is!

Oh ik bedoelde meer dat ik er zonder vertraging vanuit ga dat het pakket er op zā€™n vroegst op dinsdag is, omdat er op zondag niet altijd bestellingen worden verwerkt. Als je dan een track & trace krijgt staat hij meestal gelijk op dinsdag inderdaad. Dan kan het bij PostNL natuurlijk altijd nog vertragen haha, dat klopt helemaal. Dan hebben ze misschien vandaag tijdens het verwerken vertraging opgelopen en kunnen ze nu al zeggen dat dinsdag niet meer lukt en het woensdag wordt.

1 like

Dit heb ik altijd bij Zalando haha!

1 like

Ik heb echt een hekel aan DPD. Bij Nike staat: onderweg voor bezorging, het pakket heeft het leveringscentrum verlaten en is onderweg naar de bestemmeling, maar die website van DPD doet het dus nooit bij mij. Geen idee dus of het vandaag al komt of morgen of nog later.

Ik heb zo de balen van DHL vandaag. Was speciaal thuis gebleven voor een groot pakket (koffer). In een tijdsvak van 4 uur zou het bezorgd worden. Ik ga heel even met gespitste oren naar boven iets pakken, hoor ik de brievenbus klepperen. Dus ik ren naar beneden en ja hoor, briefje in de bus dat het pakket bij de buren is bezorgd. Maar de bezorger staat nog gewoon met zā€™n busje voor mn deur! Dus ik zeg dat hij wel even aan had mogen bellen want als ik het klapperen van de brievenbus hoor had ik de bel zeker weten gehoord, zegt hij doodleuk dat hij dat heeft gedaan (wat gewoon niet waar is). De buren zeiden dat ze net aan kwamen lopen en direct het pakket in hun handen geduwd kregen. De bezorger heeft dus niet eens de moeite gedaan aan te bellenā€¦ Word er echt boos van, zo kun je wel thuis blijven maar ben je nooit snel genoeg om je pakket in ontvangst te nemen als je niet als een havik voor je deur staat te wachten :rage::rage:

7 likes

Ik verwacht ook DHL vandaag en mijn hele leven staat dus weer on hold totdat ze zijn geweest. Ik heb al 2 verschillende DHL-autoā€™s zien rijden aan de overkant, maar hier nog niks.
Nog maximaal 2,5 uur voor het raam zittenā€¦ :unamused:

1 like

Ik heb echt altijd gedonder met Dynalogic. Werken daar alleen bezorgers die een prijsvraag hebben verloren en voor straf 40 jaar pakketten moeten rondbrengen zonder salaris ofzo? Altijd chagrijnige bezorgers, niet behulpzaam om een pakket twee meter verder te zetten dan een cm over de drempel, verkeerde shit bezorgen, onbeschoft, te laat. Ik vind het echt de slechtste bezorgdienst die ik ooit heb gehad.

1 like

Ik had laatst juist enorm vrolijke bezorgers, was mijn eerste ervaring met Dynalogic. Al heeft het wel lang geduurd, koelkast zou op zaterdag geleverd worden. Kreeg ik op donderdag een sms dat ze de volgende dag zouden komen, dat kon dus niet. Werd uiteindelijk maandag. Op maandag sms dat er een sorteerfout geweest is en dat het daardoor niet doorging. Werd weer vrijdag. :sweat_smile:

1 like

Heb je al wat?

Oh echt dit. Ik heb een keer dikke ruzie met ze gehad. Ze zouden ons een vriezer bezorgen, dus ik had een dag vrij genomen. Kon de hele tijd de bezorger volgen enzo en er was nog 1 adres voor mij. Prima, dan komen ze er zo aan. De tijd verstreek en stond er ineens dat ik niet thuis was. Wel *$#@(%$($#(. Uiteraard was die klantenservice niet te bereiken dus ben ik net zo lang gaan zoeken naar een alternatief telefoonnummer. Bleek het telefoonnummer van het magazijn te zijn en bleek de vriezer daar nog te staan. Die vent zou van alles uit zoeken en terugbellen. Je raadt het al: Ik werd niet teruggebeld. Ik heb ze weer gebeld op dat nummer, werd die man daar echt zo boos om. Toen aangegeven dat ze die vriezer maar ergens konden steken waar de zon niet scheen. Heb er vervolgens ook niks meer van gehoord.

1 like

Hopen dat die gewoon komt, en op tijd ook. Het was voor je vakantie toch?

UPS zou pakketje vandaag leveren, ik wist dat ik niet thuis was maar kon dit niet aangeven. Vervolgens staat er dat ik het pakket kan afhalenā€¦in een winkel, 2 plaatsen verder dan waar ik woon, waarom? Er zijn genoeg ups locaties in de stad waar ik woon. Heel irritant dit.