Pakketjesirritaties

Ik zou dan echt het gevoel hebben dat ze het expres doen. Jij niet thuis? Dan lekker ver weg afgeven hahaha.:rage::rage: Ik vind het soms ook echt irritant dat je geen andere afleverlocatie kan aangeven. Bij postnl de laatste tijd ook zo vaak, dan staat het in de app en dan kan ik de dag of locatie niet veranderen.

Jaa precies, dit gevoel had ik ook zo balen! Jaa snap niet dat je locatie niet kunt veranderen, het zou ons en hun zoveel schelen…

1 like

Echt debiel gewoon. Ben echt benieuwd hoe de bezorgwereld in elkaar steekt en of werken bij PostNL een ‘niet-haalbare’ upgrade zou zijn voor ze. (daar heb ik nooit gedonder mee!)

Ik had een bestelling geplaatst bij bol: een boek, een weerstandsband voor sport en een nagellakje. Alles komt in losse pakketten want andere leveranciers. De eerste twee konden in de brievenbus maar de derde niet? In wat voor doos verpak je een nagellakje dat het niet door de brievenbus kan…

3 likes

Ik heb een keer een armband besteld en ik koos voor een brievenbuspakketje. Vervolgens kreeg ik een melding dat hij was geleverd op een PostNL punt. Toen kwam ik daar aan om het pakketje op te halen en zat de armband echt in een gigantische doos, die had never door de brievenbus gepast :sweat_smile:

4 likes

Ligt er meer aan wat voor merk het is. Want bijvoorbeeld nagellak van OPI kan niet door de bus.

Ik heb nu ook pakketjesirritatie. Oké, meer ‘webshops die uitverkochte producten op hun webshop aanbieden alsof het er is, maar niet leveren’ irritatie. Ik zou vandaag een pakketje krijgen. Pakketje vertraagd. Oké, kut, maar dan zou het morgen komen. En nu is het product op de webshop ineens niet meer leverbaar en heb ik geen idee of ik het nog krijg :pensive:

Nog niet betaald, maar straks komt het en mag het niet retour (zijn oordopjes). Een van de concurrenten lijkt ze nog wel te hebben, dus wil daar bestellen (maar daar mogen ze ook niet retour). Net een berichtje gestuurd, dus ben benieuwd.

1 like

Heb ooit in een magazijn gewerkt en als je iets in een brievenbus pakje wilde doen moest je een envelop pakken, nagellak erin, envelop dicht doen, enveloppen in een bak stoppen en als de bak vol was moest je naar iemand toe lopen die de enveloppen stempelde. Dat kost veel meer tijd dan doos in elkaar zetten, nagellak erin, doos op de lopende band zetten. Aangezien het nooit snel genoeg kon (volgens het management, wat nog nooit een voet op de vloer had gezet natuurlijk) gaf iedereen de voorkeur aan optie twee

Vandaag werd er bezorgd door dhl. Mijn buren zien de bus parkeren, loopt meteen naar hun huis toe, geeft mijn pakket af, en frot nog even het niet thuis briefje bij mij door de deur. ALS JE TOCH NAAR MN HUIS LOOPT BEL DAN GEWOON AAN. Man man man.

2 likes

Heeft iemand wel eens gehad dat postnl zegt dat het pakketje is bezorgd, maar dat je het niet heb gehad? Er wordt nu onderzoek naar gestart maar hoe lang kan dat duren en hoe groot is de kans dat ik het pakket alsnog ga krijgen?

Het zijn de vans van K.ruidvat trouwens!

Ik weleens! Heb je toevallig een toevoeging aan je huisnummer? Bij mij was ie dan bij het nummer zonder toevoeging bezorgd en dat de bezorger dus echt dacht dat het daar moest zijn en geen briefje had achtergelaten. Buren kwamen hem ook niet brengen omdat ze natuurlijk ervan uit gingen dat ik een briefje had gehad.

1 like

Ik ontvang zo vaak veel te grote dozen. Geen dingen die door de brievenbus passen, maar bijvoorbeeld een boek in een doos waar een krat in zou passen. Ik heb het er over gehad met de postbode, en die zegt dat hij het erg vaak hoort. En soms mega grote dozen moet tillen die nog geen halve kilo wegen omdat er bijna niks in zit

1 like

Klinkt als b.o.l.

Kreeg een keer een doos de grootte van een amerikaanse ijskast voor iets wat op de voorste drager van een fiets kon passen :slightly_smiling_face:

Ik een paar keer. Vaak werd het dan later bezorgd, maar heb ook een keertje gehad dat het niet klopte en toen had Zalando me terugbetaald. Vond dat onderzoek van Postnl trouwens echt bullshit toen. Het zou bij een pakketpunt zijn afgeleverd en volgens mij bestond het onderzoek uit de trackingcode invullen, want het lag er toch echt niet en Postnl bleef beweren van wel.

1 like


Ik kreeg deze doos met een plastic zwaard van 150gram :sweat_smile:

5 likes

Het kan 5 werkdagen duren. Dat was in ieder geval de afspraak die mijn vorige werkgever had met PostNL. Als het pakket dan niet traceerbaar was, boden wij de klant aan om het opnieuw te versturen of geld terug. Ik weet alleen niet hoe Kruidvat hier mee om gaat, maar verwacht hetzelfde.

1 like

Wij hebben de brievenbus aan de buitenkant van het huis hangen. Deze is niet zo heel diep, maar voor de post goed genoeg. Nu kwam ik vanmiddag thuis, stak er een pakketje half uit. Maar zo in zicht, dat ieder ander hem er ook uit had kunnen halen en mee had kunnen nemen?

Dat had ik afgelopen zaterdag nog. Het had misschien in de brievenbus gepast, maar door de doos erom niet. Hema heeft er trouwens ook een handje van.

Bij ICI Paris hebben ze er ook een handje van om mascara in een schoenendoos te versturen :roll_eyes:

1 like

Ja! Bij mij werd het toen alsnog een dag later bezorgd. Ik was tijdens de eerste bezorgpoging niet thuis en ik denk dat de bezorger het verkeerde had aangeklikt. PostNL raadde me toen ook aan om nog een dagje te wachten, omdat dit wel vaker schijnt te gebeuren.

1 like

Ik krijg mn Ali pakketjes maar niet binnen. Op mn oude adres waren ze er altijd zo, kan t daaraan liggen? Nja onzin ben binnen dezelfde stad verhuisd.