Pakketjesirritaties

Wat irritant dat je bij UPS als je ook maar iets meer wil dan track & trace (levertijden bekijken, levering wijzigen) je gelijk een account moet aanmaken, rot op man :unamused:

Het is helaas al een week geleden bij mij! Heel irritant haha

Dat je nalevering kunt krijgen van je bestelling en daar dan ook het pakket moet gaan ophalen op het afhaaltpunt maar je al eigenlijk besloten hebt dat je het niet wilt hebben.

Mijn oortjes waren kapot en ik zou nieuwe krijgen, misschien zaterdag en anders uiterlijk maandag. Nou postnl rijdt weer langs mijn huis met niks, top.

Soms bestel ik kleine spullen bij een buitenlandse Street (art) winkel en dan krijg ik een doos vol met plastic zakken en vervolgens nog een enorme doos waar 1 dingetje in zit :rage: dat had er makkelijk bij gepast Henk.

2 likes

Nou had toevallig afgelopen week iets van de Hema besteld. Een dekbed en een overtrek. Ik vond het al raar dat ik twee aparte facturen en track codes kreeg, maar oke. Komt dat dekbed in een doos waar die makkelijk drie keer in had gepast en die overtrek in ene aparte doos? Was blij dat ik het niet zelf hoefde te halen bij de Hema, was me nooit gelukt.

Huh haha. Had er vanmorgen een mail over gestuurd en toen zeiden ze dat hij per ongeluk door postnl naar het buitenland was gestuurd en ze nieuwe gingen opsturen. Wordt er net aangebeld, bezorger met oortjes. Huh :woman_shrugging: ik geloof niet dat ze dat zo snel voor elkaar hebben gekregen, maar dan is dat buitenlandverhaal dus lulkoek.

2 likes

Haha, dat heb ik dus een keer gehad. Uiteindelijk het kaartenrek uit de doos gehaald en de doos gedumpt in een prullenbak die ik tegenkwam. :joy:

1 like

Mijn pakket staat in de PostNL app dat het geleverd zou worden op 4 mei, maar nog niet in het sorteercentrum. Via hm track en tracĆ© staat hij al sinds 3 mei op hetzelfde, dat hij nog onderweg isā€¦ ben ik speciaal 4 mei soort van rond huis blijven hangen omdat pakket zelf op te vangen. Hopen dan die ineens van status veranderd

Heb wat dingen besteld bij de Hema en wilde het vandaag geleverd hebben (dat kun je dus zelf kiezen op de site).
Maar nu staat mijn bestelling nog steeds niet op verzonden. Denk niet dat hij nog komt vandaag, super irritant.

Omg het blijft spannend. Heb je al kleren?

EXPECTED DELIVERY

SATURDAY, MAY 11

8:00 AM - 2:00 PM

:neutral_face:

5 likes

Omg DPD :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth: Schoenen van mā€™n vriend zijn kwijt. Die bezorger belde bij ā€˜m aan op werk, maar reed al weg toen mā€™n vriend de deur open deed. Was hooguit 30 sec. later. Geen briefje in de bus, maar een mail dat het bezorgt is bij de buren. Nouuuu nee. Want is midden in een centum en ā€˜de burenā€™ is een winkel die op maandag en dinsdag gesloten is. Plus in die korte tijd kon die bezorger dat nooit gefixt hebben. Maar goedā€¦ DPD kan niks. Pakket is zogenaamd afgeleverd, dus mā€™n vriend moet het met Nike regelen en maar aangifte doen van diefstal. Dus :upside_down_face:

DPD via fb benaderen kan helpen. Heb ik ook gedaan toen met mn nikes! Die lagen bij een heel ander adres, buiten onder een tafeltjeā€¦ de beste man had de achternaam verkeerd gelezen en bij een soortgelijke naam in t dorp gebrachtā€¦ heb via fb met dpd contact gezocht en die hebben de chauffeur zeker op zn lazer gegeven kwam 1 dag later aan de deur melden waar ie zr wĆ©l had neergelegd

2 likes

Goed om te weten! Zal tegen ā€˜m zeggen dat hij dat vandaag nog moet doen. Gelukkig dat jouw schoenen zo terecht zijn gekomen iig, wat een gedoe zeg.

Ik heb geen mail gekregen dat mijn pakket zou komen. Kreeg dus briefje in de bus dat ik bij een winkel kan ophalen omdat ze me gemist hebben. Alleen die is laat open en vroeg dicht. Woensdag kan ik gelukkig eerder van werk weg.

Mijn pakket komt vandaag tussen 07.25 en 09.25. Wel lekker klein tijdvak maar ik zit dus nu al sinds half 8 klaar op de bank :sweat_smile: . Anders kon ik vandaag uitslapen.

Ja verschrikkelijk heā€¦ hopen dat het ook helpt voor hem! :crossed_fingers:

Ja! Ik had een jurkje besteld en kreeg een berichtje dat hij geleverd was. Ik heb nooit een postbode aan de deur gezien, het pakket lag niet bij een van mijn buren en ook niet in de brievenbus. Ik heb toen contact opgenomen met PostNL en met de webshop, maar beide partijen konden me niet helpen. Ik moest volgens hen nog even afwachten omdat de bezorger misschien per ongeluk had aangegeven dat het pakket geleverd was. Een week later, toen ik geen vertrouwen meer had in de levering van mijn pakketje, lag hij ineens in de brievenbus. Heel raar.

1 like

Ik deed de deur open in mijn prachtige hello kitty badjas. Dus terwijl de hond de gang op rent komt hij de pakketbezorgster tegen die doodleuk vraagt of ons huisnummer boven is. Alsof ik iedere dag in mijn badjas de hond even uitlaat op de gang?:joy: #maflodder

1 like