Pakketjesirritaties

Nee niet eens! Ze keek alsof ze werd begroet door een mega grote vechthond :sweat_smile:

1 like

Mijn zalando pakket is opgesplitst en een gedeelte is bij de supermarkt die ik zelf gekozen heb afgeleverd en het andere deel bij een ander pakketpunt in een andere supermarkt

Hahaa praktisch

Hahaha

27 likes

Kut coolblue. Ze smsen mij om 11.05 dat mā€™n pakketje er binnen 15 min is. Nou zit nu nog te wachten. En de klantenservice werkt ook niet?! :woman_shrugging:t2: Echt, mega slechte service. Ben ik niet van coolblue gewend

Stomme kut bezorger van postnl ik was wel thuis waarom doet zoā€™n bezorger zo zeggen in de app dat ze mij gemist hadden :face_with_symbols_over_mouth:

Bij de status van mijn pakketje staat sinds 10:55 al dat het met de pakketbezorger mee is. Inmiddels is het 18:18 en heb ik nog niks ontvangen

Ik zit op 2 paar schoenen, een jurkje en een paar honderd meter touw te wachten dat vandaag binnen zou komen maar ineens zijn al mā€™n pakketjes vertraagd! First world problem natuurlijk MAAR GEEF SPULLEN.

Aaargh had wat besteld op 22 mei met een levertijd van 5 werkdagen. Zelfs met Hemelvaart ertussen is die tijd al voorbij, en dan reken ik zaterdag ook niet mee. Maar even een mailthe dat het langer gaat duren dan verwacht, ho maar :roll_eyes:

Ik had wat besteld en laten leveren op mn vaders werk. Zou vandaag geleverd worden. Niet dus. Nu morgenmiddag vanaf 1330 en ze zijn er tot 1300 :sweat:

Mijn pakketje zou ik gisteren kunnen ophalen bij het postkantoor, maar het is al sinds gisterochtend onderweg met de bezorger :roll_eyes:
Oh en mijn andere pakketje waar ik heel erg naar uitkeek en ik vandaag af zou kunnen halen is ook nog niet gesorteerd of wat dan ook. Wat is dit joh

Ik heb nu 2 keer bij J.ohn B.eerens besteld en de eerste keer werd mā€™n pakketje opeens naar een DHL punt gestuurd in een hele andere plaats, terwijl ik het DHL punt bij mij om de hoek had doorgegeven. Nu heb ik gisteren weer iets besteld en blijkbaar niet goed opgelet, want nu opeens staat mā€™n factuuradres op naam/adres van dat DHL punt? Hoe kunnen ze nou van een DHL punt een factuuradres maken? OkĆ©, had misschien zelf beter op moeten letten, maar ik ga er gewoon vanuit dat mijn factuuradres gewoon standaard mijn huisadres is, want dit heb ik ook nooit aangepast.

FedEx die mijn schoenen gisteren zouden leveren voor 18:00. Niet gebeurd dus. Nu liggen mn schoenen al bijna een dag in freaking Duiven.

ik heb echt mega pakketjes frustratie. Ik zou maandag een pakketje krijgen, maar maandag kwam 'ie niet. Toen zou 'ie gisteren komen, maar weer niets. :weary: Poging 3 vanavond voor 2 pakketjes (eigenlijk 3, maar 1 heb ik maar doorgestuurd naar de Bruna, dus ben benieuwd hoe dat gaat).

Het meest vervelende is dat er in 2 pakketjes dingen zitten die ik echt nodig heb en voor vrijdag. 1 van de afzenders geeft trouwens aan dat er een groot deel vertraagd is, maar van het bezorgbedrijf (dat oranje Nederlandse bedrijf) geeft niets aan. :roll_eyes: Benieuwd of het nu wel komt.
En mijn vaste bezorger viert Suikerfeest, anders was het er echt al wel geweest.


IKEA pakt bloempotten in anderhalve meter bubbeltjesplastic maar doet nog geen papiertjes tussen de potten in en plakt vooral geen ā€œbreekbaarā€ label op de doos :o_o: Dit geef je toch niet zo mee aan die gestresste postbodes?!

Heb meteen een berichtje met foto gestuurd en nu krijg ik nieuwe opgestuurd, waar ik op antwoordde dat ze hopelijk wel iets beter ingepakt worden. Mo van de klantenservice wist zeker dat ze nu wel goed aan zouden komen. We gaan het zien.

4 likes

Wat slecht! Ik heb mijn hele servies online besteld. OkƩ was niet bij Ikea maar wel kwetsbaar. En dat kwam prima aan.

Ooh. Zo kreeg ik een lanp met vier glazen bollen, waarvan er uiteraard twee waren gebroken. Toen kreeg ik een nieuwe; net zo slecht ingepakt :woozy_face::woman_facepalming:

Was wehkamp btw.

Uiteindelijk kon ik de bollen wisselen om toch een complete lamp te creeeren, maar de andere lamp is dus onbruikbaar. Vind ik zo zonde :slightly_frowning_face: net als deze potten, zoā€™n verspillingā€¦

1 like

B o l kan er ook wat van. Boeken in een veel te grote envelop die dan door de brievenbus alle hoeken kapot stuiteren. Lekker duurzaam

4 likes

Ik vind het echt zielig dat pakketbezorgers zo uitgebuit worden en ik heb best veel begrip voor veel van de dingen die mis gaan, maar ondertussen durf ik gewoon niets meer thuis te laten bezorgen omdat het 9/10x gewoon fout gaat.
(Aangegeven dat het al bezorgd is en dan komt het pas de volgende dag. Bij de buren bezorgd zonder briefje (heb maar 1000 buren). Pakketje gewoon voor de deur gezet toen ik niet thuis was. Pakketjes kwijt.)

Eigenlijk is dit een klacht voor de postbedrijven, niet de bezorgers zelf, want die vind ik vaak zielig.

1 like

Mijn pakket bezorger van DHL is te lui om bij de buren aan te bellen(2 meter lopen). Er is namelijk altijd iemand thuis bij hen.
Nu hebben ze 'm naar een DHL punt gestuurd en kan ik 'm pas morgen halen. Irritant gedrag.