Hoe doen jullie dit?
Wanneer je een bij een webshop hebt besteld en je ontvangt een track en tracecode dat het pakketje is verzonden en na diverse pogingen is afgeleverd bij de buren. Zij zeggen dat het pakketje niet ontvangen is. Dan neem je toch eerst contact op bij postNL (waar de fout ligt)? Ik krijg zoveeel mails van klanten die dan direct geld terug willen en de fout bij ons neerleggen. Ik wordt zo moe van postNL. Bah. Bijna dagelijks onderzoeken starten en aan de telefoon omdat ze hun werk niet goed doen. Daarbij begin ik me dan nu ook te irriteren aan de klanten die zelf niet eens de code checken maar meteen boos mailen naar ons. Maar: Aardig blijven 

Trouwens de brievenbuspakketjes met track en trace hebben ze ook maar voor jan lul bedacht. Want die track en trace- status daarvan betekend niets omdat de postbezorgers de code vaak niet scannen. Als een pakketje dan kwijt is heb je dus gewoon pech en doen ze niks, waarom betaal ik dan uberhaupt voor hun services? Je betaald er zelfs extra voor. Bij alle andere organisaties en partijen zitten er consequenties aan als men hun werk niet goed doet, maar bij hun schijnbaar niet ofzo⊠

nu komen ze maandag weer tussen 2 en 6, als dat al klopt
Daar kunnen ze een voorbeeld aan nemen.

als het maandag pas komt heb ik waarschijnlijk net niet genoeg voer in huis